Uggs, Crocs & Birkenstocks wat vind je ervan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirella28, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ken iemand die ze via ebay heeft besteld die heeft gelukkig wel de echte maar er worden ook veel nepperds verkocht.
    Ik zelf heb ze gekocht bij iemand die een vooraadje had :) 180 euro heb ik er voor betaald...
    Ik wil nu andere halen omdat die van mij dus aan de achterkant zijn gescheurd...ik heb ze laten maken bij de schoenmaker en hij heeft ze zo VERPEST :evil:
    Ik zal wel even een foto maken van hoe die LUL ze heeft VERKLOOT sorry voor mijn woordgebruik maar ik was zo mad he ik kon hem wel schieten...

2. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Het ziet er nu dus echt niet meer uit en doe ze ook niet meer aan ookal valt het in het echt minder op dan op die foto...
    Hij heeft van een scheurtje 1 lelijke stiksel bende gemaakt... en dat mag zich een proffessionele schoenmaker noemen :( :(

3. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Hij had er beter een lapje suede over kunnen zetten of op zijn minst een garen in dezelfde kleur kunnen gebruiken.

4. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja he ik snap niet dat zo iemand schoenen mag maken... de zelfde kleur garen had al beter geweest idd.

5. TessMe

TessMe Niet meer actief

Crocs Vind ik echt niet mooi.. Enige waarvoor ik die dingen handig vind is in het wit en dan voor mensen die in het ziekenhuis werken. Vind het ook echt van die schoenen daarvoor. Uggs vind ik leuk als sloffen. Maar daarvoor zijn ze veeeeel te duur. Lijken op schoenen voor eskimo's. En birkenstocks vind ik de slippers geweldig van. Lopen ook geweldig.

6. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
  7. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Wauw die lijken net echt :confused:

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik vind ze er wel leuk uitzien, dus ga morgen even kijken, ze moeten wel lekker zitten natuurlijk... :D

9. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

eerlijk gezegd vind ik ze alledrie vreselijk! mij zal je er niet mee zien!

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    heb zelf de crocs..vind ze lelijk maar lopen goed. vooral nu ik vocht vasthou door de zwangerschap. Het is het enige schoeisel waar ik nog wat lekker in kan lopen...

even opzoeken wat die andere 2 zijn, heb er namelijk nog nooit van gehoord

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik denk als ik nog een beetje aantrekkelijk wil worden gevonden door mijne ventje dat ik alle drie die schoenen niet aan hoef te doen hoor...
    Mijn mannetje vind het ook afschuwelijk om de broek in de laarzen te doen....maar of ik daar allemaal naar luister dat is maar de vraag....maar ik vind de schoenen ook alle drie niet mooi en onsexy....volgens mij heeft iemand het al gezegt maar doe mijn maar een paar D&G pumps....dan voel ik me vrouwlijk...

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik heb afgelopen weekend een paar paarse (nep) ugs aangeschaft. Onder een spijkerrokje vind ik ze wel leuk of over een strakke spijkerbroek. Maar dan wel als het echt koud is buiten.

Crogs vind ik echt helemaal niets. Voor kindjes vind ik het wel schattig.

Verder heb ik ook een boel mooie laarzen en pumps in allerlei kleuren. Alles op zijn tijd en bij elke gelegenheid wil ik graag kunnen kiezen, vandaar ook een paar ugs in mijn kast.

13. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

nou neuh, sorry, niet aan mijn voeten!

14. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

De uggs in pantoffel uitvoering vind ik wel leuk! Leuk roze kleurtje!

15. geen van alle!

16. Daantjeh

Daantjeh Lid

30 sep 2008
    46
    0
    0
    Zuid-Holland
    Birkenstock rules :)
    Vond ze in het begin ook niet mooi, maar heb ze toen aangeschaft omdat ik lekker lopende slippers wilde hebben voor het wandelen in de zomer (op andere slippers kan ik nooit lang lopen) en ben ze toen eigenlijk wel leuk gaan vinden, inmiddels heb ik 3 paar :oops: en baal ik ervan dat ik ze buiten niet meer aan kan nu met dit weer.

Crocs vind ik echt niet leuk, wel voor de kleintjes, daar vind ik het dan wel weer schattig bij staan.

Uggs vind ik ook, lijkt me zo heerlijk lopen, zoek nog een paar laarzen (het liefst 2 :oops: ) voor van de winter, iemand nog een tip van een (web)winkel waar ze voor een leuke prijs te krijgen zijn?

Liefs

17. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    allemaal verschrikkelijk, en echt niet dat ik die leleijke dingen aantrek, hoe lekker ze ook zouden lopen.

Deel Deze Pagina