Ja die laatste link van carino dat is gewoon slecht...ook echte. De link van piccolina dat zijn schoenen..das een heel ander type.
Ja dat doorgaansmodel weet niet of dat voor kinderen van leeftijd 2+ jaar slecht is. Ik heb dat ook en voor volwassen is ook niet erg slecht het heeft wel steun achter. Ik zou dan ook niet inlopen 2 uur lang buiten of winkelen is enorm zweterig en te warm gewoon en is altijd beter iets van haak verhoging hebben voor vrouwen ivm spaataderen etc. Zoiezo is iets voor mij voor wandelen met dochter in winter warm en makkelijk (ik draag diverse modellen uggs waaronder ook elke winter en zelfs in lente /zomer etc op strand dat gewone model. Ik draag dat al zeker 15 jaar. Niets mis met mijn voeten zijn perfecte voeten) maar goed ik loop daar ook niet meer dan 1-1.5 uur per dag in. Ik heb alleen originele uggs en 5 jaren lang en zijn net als nieuw de zool is recht en perfect. Je heb ook EMU en UGs australia die ik ook had is indd zool zachter en schever gaat daar staan. Ik zou eerlijk zeggen dat simpele uggsmodel niet kopen voor mijn dochter nu. Misschien als ze jaar of 5-6 is als een van de schoenen ernaast voor sneeuw/erg kou of lange autorit. Ik zou volgend jaar wel lekker warme uggs schonen voor haar kopen met wol soort korte laarsjes. Lijkt mij heerlijk dat warme wol. 99% van andere kinderschoenen hebben geen voering in wol wat ik vaak jammer vind. Gewoon op maillots is soms te koud
Ik heb Uggs en die hebben toch zeker wel stevige zool hoor. Heb ze nu al 4 jaar en loop er nog niet naast. Dat zijn overigens die goedkope, na-maak Uggs waar je naast gaat lopen. Dus nee, ik snap dat probleem ook niet zo. Maar goed, ik las anders dat Adidasjes ook ineens niet goed bleken te zijn . Dus ik maak me niet zo druk om de mening van anderen. Op elke straathoek staat wel iemand die om een één of andere reden je afkeurend aan kan kijken , dus nee. Ik doe wat ik zelf wil.
Het gaat mij erom dat het mij enorm slecht lijkt voor de voeten... Vooral kindervoetjes.... Hele dagen op zo'n sloffen lopen kan gewoon niet goed zijn... Ik snap dat gewoon niet dat je als ouder je kind zo'n slechte schoenen aan doet....
Ik denk dat je er vanuit kan gaan dat ouders zelf die afweging prima kunnen maken, zonder de persoonlijke mening van anderen. Ik zie het niet als sloffen overigens en zoals ik al zei: Mijn ervaring met Uggs is dat ze wel degelijk stevig zijn. Indien je de juiste, echte hebt en niet van die sokken waar je naast kan lopen.
Ik heb deze UGG's voor m'n meisje (gekregen van oma ). En moet zeggen dat deze wel een echte stevige zool heeft. Is natuurlijk nog een iets ander model dan de UGG's waar jij het denk ik over hebt . Ach, ieder moet het voor zichzelf weten, ik ga er mij ook niet druk over maken. Vind deze super leuk staan bij dl en ze heeft lekkere warme voetjes !
Zeker kun je als ouder zelf die afweging maken ... Ik mag er natuurlijk ook gewoon een mening over hebben... Shaantje die van jou zijn ook weer heel anders
Ik vind het ook niets. Heb mijn dochtertje 1x echte uggs laten passen (vond het wel erg schattig staan namelijk) maar zag met twee pasjes al dat ze er helemaal naast liep en dat dit dus absoluut geen goed schoeisel voor haar is. Zal ze dus ook echt nooit aanschaffen.
Tsja, het zou mijn keuze ook niet zijn. Bij mijn oudste in groep 1 zitten een paar kinderen die áltijd op regenlaarzen of sneeuwlaarzen lopen. Daar begrijp ik ook helemaal niets van. Mijn oudste heeft vier paar schoenen; twee paar laarsjes, een paar gympen en een paar sneakers. Die wisselen we volop af. Volgens mij is dat het voornaamste: veel afwisselen, en thuis lopen we altijd zonder schoenen.
Bij kindjes hoef je niet persè af te wisselen. Waarom weet ik eigenlijk niet maar dat zei mijn fysiotherapeute vorige week. Bij volwassenen wel maar bij kindjes hoeft dat nog niet. 1 paar echte goede schoenen is genoeg en binnen op de blote voetjes Afwisselen kan geen kwaad maar het hoeft niet. Zolang het maar goede schoenen zijn
Het is ook zo dat veel kinderen platvoeten hebben daar dus platte zool is niet zo handig. Bij volwasse is minder schadelijk en volwassene kan zelf aangeven of het fijn voelt en hoe dat loopt etc. Ik vind het mooi staan met legging of maillots dat brede uggs.
UGG Australia Kort gesp laarsje zwart | Trendschoenmode.nl Ik had zo iets voor mijn dochter. Ze liep er echt goed op! De 'gewone' uggs lijken mij idd ook niet zo geweldig, voor mijzelf niet maar voor een kind al helemaal niet.
Tsjaa omdat ik niet wil dt schoenen van 60 euro er binnen een half uur niet meer uitzien... Ik heb geen geldboom..
Haha als mijn dochter zou mogen kiezen wilde ze elke dag wel haar regenlaarzen aan (zijn zo mooi roze met blauwe sterren )
Ik ook niet, helemaal niet zelfs. Maar zoontje hier kruipt nog vaak met buiten spelen en de schoenen zijn helemaal niet kapot. Hij zit al in die maat vanaf oktober
Dat niet alleen... Mijn zoon gaat elk kwartaal een maat omhoog. Tel daar een speeltuin bij op, voetballen etc. en je kan elke 3 weken dan wel nieuwe schoenen halen. No way!
Deze draagt hij al sinds oktober. Hij heeft ermee gelopen, mee gevallen, in de kiezel gekropen, speeltuin,.... alleen aan de achterkant is iets los maar dat kan ik plakken Ik denk dat je met 1 paar goede schoenen meer geld bespaard dan met 2/3 paar goedkopere. En wat als ze slijten? Beter goede schoenen die niet uitzien dan slechte schoenen en op volwassen leeftijd problemen hebben met je rug/knieën/heup whatever...,
Mwoah, niet helemaal mee eens. Mijn zoontje draagt barefoot-schoenen, juist om zo min mogelijk steun te hebben, zodat de voet het werk zelf kan doen. Hmm..bedoel je nu eigenlijk: een betere schoen heeft geen tot weinig steun of een betere scheun (dus met veel steun) belemmert niet. Eerste ben ik met je eens, tweede niet
Niet vervelend bedoeld, maar hebben de mensen die hun kinderen geen uggs aandoen omdat het slecht is voor de voeten zelf wel eens een tijd op uggs gelopen? Ik heb uggs, ik doe ze niet aan naar mijn werk maar als ik een dagje naar de stad ga of waar dan ook naar toe trek ik ze aan. Ze lopen heerlijk, een dikke zool met profiel (dus je glijd minder snel uit, meer grip etc) en ze zijn lekker warm gevoerd. Gegarandeerd geen koude tenen. Het zijn bijna de enige laarzen waar ik een hele dag op kan lopen. Ze zijn ook echt niet zo slap als ze lijken op plaatjes, ze bieden meer dan genoeg steun aan je voeten. Het lijkt misschien niet zo, maar ze bieden meer steun dan gewone laarzen. Mijn dochter heeft ze ook. En ik ben geen ontzettend rare moeder omdat ik mijn kind uggs laat dragen, want ik ben van mening (mede uit eigen ervaring) dat uggs niet slecht zijn voor je voeten. En natuuurlijk moet je dan wel de echte uggs kopen van ongeveer 160. Dus niet die namaak dingen waar je ook meestal nog een vermogen aan betaald. Dat andere moeders hun kinderen geen uggs aandoen vind ik prima, geen problemen mee helemaal eigen keuze. Maar om dan te zeggen dat het zielig is voor kindervoeten en dat het slecht is etc. vind ik dan weer onzin. Vooral omdat ik me oprecht afvraag of de moeders die het zo slecht vinden ze zelf wel hebben gedragen voor langere tijd.