Iemand op internet biedt deze Uggs aan... Ze zegt er 360 euro voor te hebben betaald. Iemand bekend met dit model? Ik vind ze er fake uitzien
ik vind mezelf toch wel een beetje een verslaafde als het om schoenen gaat maar nee deze heb ik nooit gezien! 100% nep als je het mij vraagt
Rits, heb nog nooit een uggs gezien met rits... Nep! En meer dan 300,- geloof ik al helemaal niet. Wat vraagt ze ervoor ?
waarom kijk je niet op de orginele uggs site?? .. daar moet hij dan zeker bij staan toch... Officiële Site van UGG® Australia Nederland| UGG® Australia
Ik heb ze, in het bruin, maar al zeker 6 jaar geleden gekocht bij van Assem in Rotterdam. Een bekende dure schoenenzaak. Ze waren toen 180 euro, dat weekend toevallig afgeprijsd. Dus of ze nu 300 euro kosten? Geen idee. Maar het model bestaat dus wel echt.
Er zijn genoeg echte ugg australia met rits hoor UGG® Australia 'Knightsbridge' Back Zip Boot (Women) | Nordstrom Maar je zou haar kunnen vragen wat er in het label staat ( moet het model opstaan) en of in de linker UGG een zilveren hologram zit. Maar uggs kopen op MP is sowieso een no go Ze kunnen de labels, zolen, dozen, etc allemaal identiek namaken Beter wachten op de sale van vd Assem volgende maand en in januari. Meer dan 50% korting en gratis retourneren
Ze zijn zeker niet fake kan kloppen dat ze veel voor haar ugg heeft betaald ik heb voor de mijne 210 euro betaald en die zijn een stuk lager dan deze want hoe hoger de ugg hoe meer je betaald. Ik kijk ook via mp voor nog een paar erbij want ze lopen heel lekker maar je moet goed op passen via mp voor je het weet heb je fake gekocht. Ik heb de baily ugg trouwens in het zwart middel hoogte ( voor de gene die zich af vragen ik heb een prijs gewonnen in de loterij)
Pas aub wel op met Uggs buiten een Ugg store kopen! De schattige beestjes die ze voor het bont gebruiken, worden net als zeehondjes dood geknuppeld! Daar wil je toch geen schuld aan hebben denk ik.
Ik heb nog een paar mooie nieuwe Emu's op mp staan, vrkeerde maat besteld. Minstens zo mooi als Uggs.... Marktplaats.nl - Nieuwe EMU Australia Hi Stinger Chocolate Maat 9 / 40-41 - Schoenen