Uggs... (iemand bekend met dit model?)

Discussie in 'De lounge' gestart door Momfulness, 24 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Waarom zouden nep-Uggs gemaakt worden van bont dat ongeveer 100 keer zo zeldzaam/duur is als schapenwol? Als ik een nepperd was zou ik mijn nep-Uggs voeren met synthetisch teddybeer materiaal dat er bíjna als echte wol uitziet.

Ik zou mijn nerts/zeehondjes/marterbont écht bewaren voor zo'n bontjas waar iemand rustig €10.000 plus voor neertelt...

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    @ Collo, gaaaf! En mijn maat... Nouja heb 40. Je wilt er vast veel voor hebben of niet?!

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Jij hebt wel vaak last van winnersgeluk..

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Gek genoeg zie ik nu pas dat er gereageerd is op dit bericht. Ik kreeg hem niet standaard bij de lijst...

FF teruglezen :)

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Klopt inderdaad dat veel nep is, dat aangeboden wordt. Deze zouden 360 euro gekost hebben!

6. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Het bont dat ze gebruiken (schattige wasbeerhondjes) is al goedkoop en natuurlijk geloofwaardiger dan dat synthetische nepbont.
    Bovendien is de verkoop van nep Uggs een professionele buisness, en niet een klein oplichtertje die ze op zn zolderkamer namaakt.

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hahahha, serieus, jij bent de eerste die me aan het lachen heeft gekregen vandaag, thanks :D

8. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Daantje: In heel veel namaak producten (jassen, nep uggs enz) zit wel degelijk echt bont.

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

I know, dat schreef ik enkele dagen geleden al.
    Staat vaak in de krant dat er oa een lading nep uggs is onderschept bestaande uit oa nertsen of wasbeertjes

10. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Haha oh dan las ik je post helemaal verkeerd haha! Sorry! ;)

11. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Ja ik heb gewoon geluk denk ik en dat met een gratis lot die ik had gekregen.
    Kan er ook niks aan doen dat ik dingen win.

Deel Deze Pagina