ik had de laatste sinterklaas artikelen besteld bij bol.com maar nu heb ik het pakket van iemand anders ontvangen. ik baal hier echt van. kan ook pas morgen me artikelen voor retourneren aanmelden ik krijg ter compersatie wel een cadeaubon van 10 euro en me geld terug maar dat is pas 5 dagen na dat ik de artikelen heb geretourneerd. als ik dan weer op nieuw bestel krijg ik de artikelen dus niet meer op tijd dus aan die cadeaubon heb ik ook niets. meerdere met slechte ervaring bol.com? of gaat het meestal goed? dit is de eerste keer dat ik hier bestel en het gaat gelijk al fout
Wat vervelend zeg! Heb twee keer wat besteld, maar later geleverd dan er werd aangegeven, wel het goede pakketje gelukkig..
Ik heb in het verleden best veel besteld bij bol.com en altijd hele goeie ervaringen. Dan zat ik 's avonds tegen 21.00 uur te kijken op bol, cdtje of dvdtje besteld en de volgende middag had ik hm dan al in huis ! Wel minder dat je deze ervaring hebt, maar ze doen er wel alles aan om je tevreden te houden.
ik bestelde regelmatig, eigenlijk alleen maar goede ervaringen mee, soms wat vertraagd maar dat werd altijd netjes doorgemaild.
ik heb er een paar keer wat besteld en nooit problemen gehad, ik heb het bijna altijd de volgende dag al binnen. wel balen dat het nu bij jou verkeerd is gegaan net voor sinterklaas
Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met bol.com.. bestel er erg vaak, maar gaat eigenlijk altijd goed. En als er dan een keer een pakketje later komt is het vaak omdat hij bij tnt is blijven liggen. Balen in elkgeval van je pakketje!
Ik heb hele goede ervaringen. Pas geleden is mij voor het eerst iets misgegaan, een best dure bestelling hadden zij verstuurd maar was bij mij nooit aangekomen Nu was ik even bang dat ze moeilijk zouden gaan doen maar nee hoor, ze hebben de boel gewoon geannuleerd en ik kon het opnieuw bestellen als ik dat wilde. Dus prima service wat mij betreft.
oke wel fijn dat het bij jullie wel goed is gegaan. ik hoop maar dan dat ik snel me geld terug kan krijgen en opnieuw kan bestellen.
o gelukkig ik ben eigenlijk ook een beetje bang dat ze me geld niet retourneren of dat het lang duurt, maar ik wacht dus maar even geduldig af. heb ik weer he wil ik alles in orde hebben voor het geval ik nu ga bevallen en dan loopt het nog fout.
Ik heb al heel vaak wat besteld bij bol.com en het is altijd heel snel en netjes geleverd tot afgelopen week... Ik had een verzamelcd besteld en die kwam dus super slecht ingepakt en kapot aan.. dus aangegeven en ik zou een vervanger krijgen binnen 2 dagen..nu een week later nog niks dus ik heb het gewoon retour gestuurd. Dat moet ik ze wel nageven retourneren is erg makkelijk dus wat dat betreft wel weer tevreden haha.
Dat heb ik ook een keer gehad bij bol.com. Maar ik kreeg geen waardebon! Dat weet ik dan even voor een eventuele volgende keer Retourneren en geld terug gaat volgens mij altijd wel goed hoor bij bol.com. Had ook een keer van die plastic opbergboxen besteld en die kwamen beide kapot aan. Best logisch als ze er geen verpakking om doen Daar heb ik toen over gemaild maar had de indruk dat ze de mailtjes van klanten maar slecht lezen. Retourneren was verder geen probleem. Wel balen zo vlak voor sinterklaas! Ik zit nog te wachten op de een deel van mijn bestelling, hoop maar dat dat wel goed gaat.
Hier ook altijd goede ervaringen. Tuurlijk er kan altijd iets mis gaan, als ze het maar goed oplossen toch?
Heb eigenlijk alleen maar goeie ervaringen met bol.com. En ik heb wat besteld daar (wel alleen boeken)
Over het algemeen heb ik goede ervaringen met bol.com, maar.... Vorige week van alles besteld bij bol en betaald. Een dag later ga ik verder omdat ik nog iets moest hebben, kom ik iets tegen wat bij bol besteld was, maar 10,= goedkoper! Ik ben toen verder gaan zoeken en wat bleek?? Bijna alles goedkoper! Duplo was 20,= goedkoper en een huis van fisher price 12! Ik heb alles teruggestuurd en ben uiteindelijk voor 55,= goedkoper uit! Maar, geen slechte ervaringen, wel dat het duurder blijkt te zijn.
oo dat is ook balen als je van alles daar hebt besteld en later ergens anders veel goedkoper tegenkomt. gelukkig heb je het terug kunnen verzenden. de artikelen die ik heb besteld waren in andere winkels wel dezelfde prijs.
Ik bestel ook veel bij bol.com, altijd goed gegaan, afgelopen week nog met kado's voor Sinterklaas... Ik vergelijk vaak wel even met andere site's want ze zijn niet altijd de goedkoopste...
Ik heb ook goede ervaringen met bol. Zelfs zo dat ik wel eens teveel had overgemaakt en dat teruggestort kreeg zonder dat ik wist dat ik teveel had betaald. Waarom retourneer je niet en bestel je gelijk weer maar dan met acceptgiro. Tegen de tijd dat je geld dat teruggestuurd is heb jij je spullen in huis en kan je bestelling via acceptgiro betalen.
Hier ook super ervaringen met bol.com! Altijd netjes en optijd geleverd en mocht het een keer fout zijn gegaan, kreeg ik meteen een cadeaubon twv 17.