Hoi dames! Ik heb zoonlief net twee broodjes gegeven waarvan een met jam. Deze heeft hij heerlijk opgepeuzeld. Toen ik net de pot jam wilde opruimen zag ik tot mijn grote schrik dat de deksel en bovenkant van de pot beschimmeld is!!! Lichte paniek sloeg bij mij toe, vl zegt dat het vast niet zo veel kwaad kan. Voor zo ver ik zag was de jam zelf niet groen uitgeslagen. Wat moeten we doen?? Voor de zekerheid de HAP bellen? Of zal het wel meevallen? Moet ik op bepaalde signalen letten?? Pfffff....een geschrokken moeder!!
Ik heb t nog nooit meegemaakt, maar ik word er niet anders van als t beschimmeld is. Ik zou de hap niet bellen. Maak je geen zorgen. Dingen waar je op kunt letten. Zijn diaree en overgeven na ongeveer 7 uur.
Heb t hier eens met brood gehad.. toen ze het op had zag ik dat op de rest van t brood wat schimmel zat.... gelukkig niks raars gebeurd
Ik zou hiervoor niet de hap bellen. Ik denk dat je hoogstens wat diarree en spugen kan verwachten..maar zelfs dat betwijfel ik als de jam zelf niet beschimmeld was. vervelend he...snap je wel hoor.
Van dat beetje schimmel gebeurt er echt niets hoor! Hap? Tijd zat als hij echt doodziek wordt. Maar daar zou ik erg van opkijken als dat zou gebeuren.