Wat zou jullie keuze zijn Uggs of Bearpaw Ik heb een paar uggs, zitten lekker warm. Maar geldt dit ook voor de bearpaw. Zitten die net zo warm? Ik ben iemand die altijd koude voeten heeft. Wie heeft er ervaring mee?
heb net gegoogled die bearpaw zijn zowat t zelfde en als ze even stevig zijn zou ik gwn de goedkoopste nemen..zelf heb ik Uggs en die heb ik nu al een jaar.. en nog helemaal niet versleten niks alleen dat me flapjes omslaan ik heb Black UGGS Bailey Button 5803 : Cheap Ugg Boots Outlet, Cheap Uggs Clearance, Uggs for Cheap Online
Bearpaw ken ik niet, maar zelf zou ik voor Emu's gaan Ik heb Uggs en Emu's en emu's zitten veel lekkerder
ik persoonlijk vind in bearpaw meer steun in de hiel zitten. (in iedergeval in de kindermaten),dus ik zou voor bearpaw gaan
haha oke ja ik deed ff op google zoeken. maar ik heb wel de ECHTE hoor bij nijhof dacht ik. vond ze dr al iets anders uit zien dan de mijne
Emu's zweer ik ook bij maar kan ze nergens meer vinden. Importeur in Nederland is er vorig jaar mee gestopt volgens mijn vaste schoenwinkel.... Iemand tips waar ik ze nog kan vinden? Heb mijn laatste paar bij de Makro? vandaan, maar had wel het idee dat ze iets minder van kwaliteit zijn geworden.
Den Haag in de schoolstraat zit een emu winkel En online kan je ze kopen. Dit is die winkel Out of Australia
Emu's had ik niet eerder van gehoord.... Maar hebben jullie ook goede ervaringen met bearpaw? Thanks!
nou de kleren die je aan heb komen ook niet uit de lucht gevallen en leren schoenen ook niet. uggs zijn gwn van schapenleer en bont. sommige zeggen wel dat ze worden geslacht etc. maar ja als je alles moet geloven over hoe of wat. ja natuurlk di ebeesten zijn dood anders ken je ze niet om je poten trekken..maar toch.. ach als je bij alles zo gaat denken. en heb indd wel x filmpje gezien..bah bah bah. maar gaat lang niet altijd over de uggs hoor en dt filmpje was denk van australie ofzo terwijl daar de meeste echte niet eens gemaakt worden. nja weer ff ontopic. ik zal gwn doenw at jij t fijnst vind ik vind ze heel erg op mekaar lijken.
ik heb lekkere nepperts voor 10,- en lach me rot. zitten trouwens heerlijk. van de week lage gehaald bij prenatal voor 14,95 was niet zo van die uggs maar zitten fantastisch
ach mn dochtertje heeft ook neppers en een paar echte.. wel gekregen maar toch. die neppe trap je zo af ik heb me uggs al een jaar en niks geen beschadiging... 20x nieuwe schoenen moeten kopen omdat je anders op de grond sloft ermee of 1x een paar goeie. nja goed ieder voor zich. heb zelf de nepperds ook gehad. dus ik houd verder wijzelijk mn mond. en volgens mij ga ik heel dit topic voorbij. ts stelt gewoon een simpele vraag. sorry TS