zondag...

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

waarom moet dat over het algemeen zo een enorm saaie dag zijn? er hangt altijd zo een saaie sfeer rond als het zondag is! ik wordt er niet goed van en zie er altijd tegenop als zondag aanbreekt.

hier is het centrum dan ook gesloten:( dus ik kan ook niet zeggen van ik ga gezellig met de kids naar het centrum, de buurt is ook niet leuk om een wandeling te maken. thuis is het ook doodsaai.. pfffff ik wordt er zo simpel van, nergens zin in, kan alleen maar bankhangen en zuchten hopen dat deze dag gauw voorbij vliegt.

ik haat zondag:x

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    In Rotterdam is het centrum toch altijd gewoon open?
    Dat is wat ik meestal doe op zondag, ff lekker naar de stad :p

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Idd soms gaan we ff naar Rotterdam, verder vind ik het wel lekker. Ben voornamelijk met het huishouden bezig.

4. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ja Rdam is altijd open op zondag!

Maar ik begrijp hoe je je voelt heb het ook op de zondag hoor pffffffffff!! Saaaaaaiiiiiii

5. Gravid

Gravid Niet meer actief

Je kunt het zo saai maken als je zelf wil :D
    Hier zijn we gek van wandelen door de bossen hier.. of lekker uitwaaien aan het strand.
    Dus zo gauw onze kleine vent wat ouder is, komen wij de zondag wel door ;)
    Nu is het vaak 3 uurtjes op het voetbalveld, en de rest van de dag, beetje in huis rommelen,.. spelletje op pc, filmpje kijken.. nee, zo saai vind ik de zondag niet ;)
    Lekker relax zo.

6. lennylenn

ja in rotterdam wel..maar we zijn verhuisd naar schiedam en hier is alles gesloten. de kinderen vinden het niks om met het ov in de drukte naar de stad (vooral in het weekend want dan is het megadruk) te gaan en ik ook niet. hier in schiedam is het echt een uitgestorven dooie boel. heb er bijna spijt van dat we hiernaartoe zijn verhuisd. het huis bevalt prima maar schiedam zelf...blegh

7. lennylenn

dat is wel lekker ja maar wij hebben geen bos of strand in de buurt anders had ik dat zeer zeker gedaan.

8. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik vermaak me ook eigenlijk wel op de zondag, beetje huishouden, filmpje kijken, 1x in de maand is hier het centrum open en anders ga ik gewoon naar Amsterdam.

Maandag vind ik erger. Of ik nou moet werken of dat ik vrij ben, ik heb gewoon een hekel aan de maandag...

9. lennylenn

ooww neee heerlijk maandag!!!!! en woensdag :D:D en vrijdag hahahahaaa de rest kan me gestolen worden

10. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    ik herken het hoor, ben ook nog geregeld alleen met de kids ivm werk van vriendlief.

vandaag maar even gewandeld naar de voetbal van neefje en toen boodschap gedaan en toen naar 3 speeltuinen en toen na 2 uur wandelen naar huis. kids te eten en op bed even door mijn huis en dan zal zo de eerste wel weer wakker worden.

gelukkig is vriendlief tegen half 4 weer thuis en krijgen we nog kraam visite tegen 4 uur.

maar anders probeer ik te gaan zwemmen of naar ballorig of te wandelen door het bos of af te spreken met vrienden.

succes met de zondag!

liefs Hellen

11. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik vind Schiedam ook niet leuk (familie van mij woont er). En het feit dat je geen auto hebt werkt ook niet echt mee natuurlijk. Is er niet een leuke speeltuin of kinderboerderij in de buurt waar je naartoe kan?

Ik heb ook altijd een hekel aan de zondag...als kind al. Ben altijd weer blij als het weer maandag is ;)

12. lennylenn

klopt, schiedam is gewoon ontzettend saai. we hebben een speeltuin hier aan de overkant maar mijn zoontje is daar nog te klein voor, allemaal van die hoge klimrekken enz dus dat schiet ook niet op en ik an hem niet de hele tijd ermee helpen want ik kan mijn dochter niet alleen laten.
    een kinderboerderij...daar is hij laatst met oma naar toe gegaan. ik wil wel iet leuks verzinnen want ik merk ook dat hij zich soms stierlijk verveeld maja...wat???

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik kom soms wel meerdere keren per week op dezelfde kinderboerderij :D Dat vinden die kleintjes niet erg volgens mij hoor... als ze er maar even uit zijn.

14. Angela2009

Hey ik woon ook in Schiedam!
    Maar wat versta je onder uitgestorven?! in elke andere stad waar de winkels niet open zijn op zondag is het toch nooit druk!
    En ja dat is het mooie van dichtbij Rotterdam wonen je kan het toch opzoeken want het ligt echt om de hoek allemaal.

15. lennylenn

dat klopt, ik ben het alleen niet gewend, we hebben hiervoor in alexander gewoond en daar had ik minder moeite met een zondag als nu omdat ik daar meer in de buurt had en het overdekte winkelcentrum was gewoon open.

16. Angela2009

Je kan toch naar het Beatrix park, heb je de kinderboerderij en die grote speeltuin. Of naar het zwembad.

17. Yelice

Yelice Niet meer actief

Heerlijk dat luieren en niks doen.
    Nou ja niks doen ik doe dan dingen in het huis, filmpjes kijken met de kinderen.
    Nee hoor ik vermaak me prima op de zondag!

Vroeger had ik er ook een hekel aan maar tegenwoordig vind ik zo een dagje NIKS wel lekker.

18. Angela2009

Maar ja om nu elke zondag het winkelcentrum in te duiken is ook niet echt leuk! Als je wil is er genoeg te doen maar ik begrijp dat je geen auto hebt dan wordt het wat lastiger.
    Hier heb ik een eigen auto dus rij overal heen.

Weet niet waar je in Sdam woont maar in Vlaardingen kan je ook naar de Jungle dat is een binnenspeeltuin. Bedoel dat is makkelijk op de fiets te doen of met de trein stap je voor de deur uit.

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    oh ik vermaak me meestal wel hoor,

vandaag eerst lekker rustig wakker geworden, daarna naar de speeltuin geweest, thuisgekomen lekkr gelunchd daarna kleine naar bed lekker een kop thee gedronken, toen de kleine wakker was getekend, en papier versnipperd. nu zit ik ff op internet en is de kleine ff aan het spelen

20. lennylenn

zwembad is altijd leuk maar ik heb 2 kleintjes en mijn vriend is er niet dus ik kan nu niet met beiden gaan zwemmen.

Deel Deze Pagina