mmm ok lekker smakkelijk. maar ik heb hier dus 2 paar uggs en met die eene heb ik dus door de regen gelopen, en nu gaan ze muf ruiken. iemand enig idee hoe ik dit tegen kan gaan??? alvast bedankt voor de reacties
Het je ze wel ingespoten? Ik heb ook uggs al 3 jaar nu suede maar heb daar geen last van. Voor het wol heb je speciaal spul om ze in te smeren. Moet je ff vragen in een winkel waar ze ze verkopen.
uhhh nee de mijne heb ik gekregen nooit bij stil gestaan, dus ik heb iets nodig om ze in te spuiten en voor het wol ook iets. waar is het voor het wol goed voor?
Ik heb verschillende Uggs (we hebben het wel over de orginele, echt Uggs he?) maar geen enkele ruikt muffig. Ik heb ze ook vaak aan met de hond wandelen, door het natte gras en de regen maar ze gaan nooit ruiken. Misschien had jij net een stinkend schaapje?
om ze tegen het water te beschermen, ik weet niet voor wat nog meer zou je effe in de winkel moeten vragen, ik heb ze een keer ingeslopten en nergens last van.
Ik heb ze ook ingespoten, de buitenkant althans, dat spulletje voor wol heb ik nog nooit wat over gehoord, maar ik ben wel benieuwd wat er bedoeld wordt, ik onderhoud mijn UGG's graag goed, dus ik ren morgen even naar de winkel
Oh mijn UGG's ruiken dus nooit, van binnen en buiten niet, dus ik denk toch dat je ze had moeten inspuiten.
Ik heb ook geen last van stinkende uggs. Heb 1 paar zelfs naar de kermis in volendam aangedaan (met regen en veel bier en troep), maar zelfs nu stinken ze niet.
Je hebt een Ugg onderhoudskit, kan je op internet bestellen. Mijne overigens ook ingespoten en heb ruiken ook niet!
ai je had ze even moeten in spuiten en voortaan niet meer mee in de regen lopen ik weet helaas niet hoe je eraf komt
Weet je zeker dat je originele UGGS hebt? Ik heb 3 paar UGGS maar geen 1 stinkt... met allemaal maak ik wandelingen in sneeuw, regen noem t maar op...