uggs verslaving

Discussie in 'De lounge' gestart door nony, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    [​IMG]

    dit zijn crocs, afschuwelijk, echt iets voor duitsers (ja sorry woon hier in venlo en daar zie je dus alleen duitsers in lopen haha) of gehandicapten zie je er ook veel in lopen, blijkbaar geven die een betere steun, ze zijn ook mega-breed :D
     
  2. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik vind de crocs dus ook verschrikkelijk,maar mijn zoontje vind ze fantastisch.
    heb maar een paar neppers voor hem gekocht.
     
  3. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

    alletwee is een big NO NO..!
    vooral die croc's daar zie je hele familie's op lopen..! (bij ons op de basisschool)
    op de peuterschool, heb je ze ook die, Croc's ze hebben zelfs vormpjes voor in die gaten..
     
  4. Niet meer actief

    Jee Uggs, bestaan die nog? Dat was toch een aantal jaar een enorme rage? Vond ze toen al ni mooi en nu nog steeds ni ;)

    In Canada zie je de Crocs ook heel veel en was al blij dat ik ze in NL niet tegenkwam. Helaas, hier zijn ze nu ook populair.

    Inderdaad, in kleine kindermaatjes is t allemaal wel schattig, maarja, wat is er in die maatjes nou niet schattig he? ;)
     
  5. Niet meer actief

    crocs voor kindjes vind ik wel gaan ja, maar volwassen op kinderschoenen, uh nee..

    die ugs zien er wel leuk uit, lijken me heerlijk voor de winter maar wel binnenshuis dan.
     
  6. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    ooo ja! Die dingen!

    Woon ook in venlo en zie ze ook regelmatig.
    Vind het helemaal niks.
    In het ziekenhuis draagt men ze ook veel.
     
  7. Evi21

    Evi21 Actief lid

    5 jul 2007
    160
    0
    0
    oooh ik ben verslaafd aan uggs....
    Ben een ontzettende kou kleum en heb dan vorig jaar ook de echt gekocht... zijn net sloffen..
    heb ze alweer uit de kast gehaald en loop er echt dag en nacht op!
     
  8. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Je hebt uggs en je hebt uggs...
    Van die harige dingen, waarbij het lijkt alsof je in 2 poedels loopt zijn echt heeeeeeeel erg lelijk. Die anderen zijn niet mijn smaak maar gaan opzich nog wel.

    Ik heb ze niet en ik weet niet of ik ze ooit aan ga schaffen...

    Maar ja, dat is het hem met rages, al is het nog zo afschuwelijk, je ontkomt er niet aan, de winkel verkoopt tohc niks anders. Neem nou de taillebroek. Ik wil helemaal geen taillebroek aan. Maar als ik na de bevalling een broek wil kopen, hangt er toch niks anders in de winkel dan zo\n stomme taillebroek en moet ik er wel een kopen.
    STOM STOM!
     
  9. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    gewone ugg
    [​IMG]
     
  10. Niet meer actief

    amaranta bij c&a verkopen ze nog steeds de "" normale" broeken hoor, hier ook een anti-fan van heupbroeken :D
     
  11. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    [​IMG]
    spreekt voor zich lijkt me
     
  12. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    CenA here we come.
    Maar mijn punt, sommige mode fenomenen, je ontkomt er BIJNA niet aan.
     
  13. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
  14. Niet meer actief

    die laatste ugg heeft een hoog knuffelgehalte :D
     
  15. annette110

    annette110 Actief lid

    5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Vind zeker niet alle uggs mooi hoor. Mijn dochtertje van 3,5 heeft 1 paar licht paarse classics, en een paar donkerbruine leren (weet het type ff nietmeer) ikzelf heb nem mijn 1e paar crochet, die gehaakte-gebreidde.
    Ik ben er ook echt weg van, het is zo warm, trek ze het liefst elke dag aan.

    Wil nog een paar lacano's (als ik het goed schrijf) maar vind die wel erg duur. Scoor ze altijd voor weinig op e-bay.com in de zomer) Scheelt zoveel geld ;)
     

Deel Deze Pagina