Hallo, Hier een aantal spulletjes die alleen maar in de weg staan. Doe een leuk bod (bij sommige spullen staat een vaste prijs!) UGGS maat M voor 20 euro (amper gedragen en ze zijn zo goed als nieuw, prijs is excl. verzendkosten) Bekijk bijlage 105957
Bekijk bijlage 105959 Zootjes maat L, ze zijn gevoerd en helemaal nieuw. Ik doe ze weg voor 17,50 incl. verzenden.
Bekijk bijlage 105962 Leuke meisjes laarzen Maat 20 van Bardossa. Amper gedragen, max. 4 uurtjes. Wel lichte beschadiging aan de neuzen, want in de paar uur heeft ze wel even gekropen. Binnenkanten zijn helemaal mooi, de schoentjes hebben de vorm van mijn dochter haar schoentjes niet aangenomen in de paar uurtjes. Prijskaartjes zitten er zelfs nog in! Voor 15 euro excl. verzenden mogen ze weg! (Nieuw prijs 54,95)
Bekijk bijlage 105963 Stoer Z8 vestje, kan prima nog een ronde mee. Maat 74. Voor 10 euro incl. verzenden mag hij weg.
Bekijk bijlage 105964 Noppies winterjas maat 86. Amper gedragen, want hij was te groot voor mijn dochter vorige winter. Voor 15 euro (excl. verzenden) mag hij weg!
Bambino kinderstoel. Zo goed als nieuw, amper gebruikt. Graag ophalen. Voor 10 euro mag hij weg. Bekijk bijlage 105967
Bekijk bijlage 105969 Maxi cosi in goede staat. Geen ongelukken mee gehad, alleen gebruikt in rookvrije auto. Voor 25 euro mag hij opgehaald worden (Alkmaar en evt. Amsterdam). Incl. stoelverkleiner (niet op foto)
Bekijk bijlage 105973 Kidz Art jurkje, helemaal nieuw in Maat 86/92. 10 euro incl. verzenden mag hij weg!
Bekijk bijlage 105974 Kidz Art shirtje, zo goed als nieuw maat 86/92. Mag voor 7,50 incl. verzendkosten weg!
Bekijk bijlage 105987 Broekje maat 74 van Petit Filou, helemaal nieuw. Voor 10 euro incl. verzenden mag hij weg.
Is dit echt een meisjes vestje of kan het ook voor een jongen? Voor de zomer of de winter geschikt? Dus gevoerd of dat niet??