Ik wil graag een Fiat 500 winnen en moet daarvoor een originele naam bedenken voor het autootje. Wie helpt mij? Dit is de auto: Heb geen inspiratie...
Fietje? Vind je het meer een mannetje of een vrouwtje? Ik vind het zulke leuke wagentjes! Die oude fiat 500 helemaal, echt een autootje om te knuffelen . Oh ja, bij het Kruidvat kon je er een tijd geleden ook eentje winnen van Bambino, heb ik nog aan meegedaan, helaas niet gewonnen... . Maar het stomme was, ik reed een keer op de A2, zit me er toch eentje te klungelen in een autootje, ik al mopperen van 'sjonge, jonge, leer toch eens rijden'. Word ik daarna door het autootje ingehaald, was het die Kruidvat-Fiat 500!
Haha, als ik het goed begrijp heb ik een halve auto over als ik win, achterbank weg, stuur weg.. Fiatastico.. dat klinkt wel goed ja! Alhoewel... bultje en fietje klinken ook wel schattig... Meer suggesties zijn welkom, er zitten hier vast nog wel meer creatieve geesten op het forum!
Vincere (winnen in het italiaans) Ha Vinto (gewonnen in het italiaans) Meraviglia (wonder) Chiedo Bianco (witte wonder) Fortunato (gelukkig) Unico (Uniek) en zo kan je nog wel door gaan......helaas 500 is al uitgevoerd..cinquecento groetjes Yvonne. (eh welk deel krijg ik, en waar is die wedstrijd van..ha ha....misschien willen alle dames wel mee doen...want want heb je nu alleen aan een achterbank, een band, of een stuur....hihihi...)
Het reservewiel? De wedstrijd is van een meubelzaak. Onder de klanten die 1000 euro of meer hebben besteed wordt een auto verloot. Ik zeg: meer kans dan in de staatsloterij toch? Je moet drie vragen beantwoorden en een naam verzinnen. Maar ik word al wel blij van de suggesties hier! Ik maak vast een plaatsje op de oprit vrij
Mobili = meubels in het Italiaans. Ik vind btw UNICO wel een leuke....Fiat 500 Unico...hhihi....Maar Fiat 500 Mobili is ook wel wat..... SUC6...laat je nog wel ff horen welke naam je inzend? Yvonne P.S. Moet je mijn adres nog hebben? Zodat je weet waar je die reservewiel naar toe moet sturen?