Ik heb ze ook en ben er gek op. Ze lopen heerlijk. Ik heb altijd last gehad van koude voeten in de winter dus dit is echt een uitkomst.
ze zitten dus echt warm? Heb namelijk altijd koude voeten...dus dan zal dat een uitkomst voor me zijn... Waar kopen jullie ze? Heb ze bij een gewone schoenenwinkel nog niet gezien eerlijk gezegd. En niet onbelangrijk....hoeveel kosten ze? Eh...en Nep-Uggs, zitten die net zo warm? Heeft iemand daar ervaring mee... We zitten nog in de zomer, maar ben me dus al aan het voorbereiden op de winter...hahhaha...en één ding is zeker...ik wil deze winter geen koude voeten meer....hihi Ja ik vind ze er in het begin niet bijzonder uitzien, maar vind ze steeds leuker worden..hahhaha Yvonne
Jaaaa Ik wil de sundance chestnut, zo leuk! Zat al op MP te snuffelen maar daar durf ik ze eigenlijk niet zo goed te kopen...
ik vind die zwarte en chocobruine leuk....maar hoe ze heten weet ik niet....het is dacht ik die tall versie..... maar nu is mijn vraag nog steeds, waar zijn ze te koop....in een winkel dus....wil ze toch eerst ff passen....lijkt me wel handig.... liefst omgeving nieuwegein.... wie o wie heeft er voor mij een adressie?
Ik heb van een vriendin Uggs uit australie gekregen. Het zijn niet de originele Uggs, maar snuggs. Kwalitatief gezien zijn ze even goed. En ook super leuk. @Beertje, via http://www.ugg-australia.nl/ kan je de officiele verkooppunten zien. Je kan ook via internet bestellen. Ik heb ze besteld via http://www.cozyboots.com dat zin de originele uit amerika en het scheelt wel iets. Je zit alleen met verzendkosten, BTW en invoerkosten. Ik wil héééél graag de Nightfall nog hebben, maar ik moet echt nog even sparen anders krijg ik op m'n sodemieter van mijn kerel
Miekie82@ Ze zijn zeker leuk! Hier ook heel veel reacties. Mijn mannetje had ze ook op marktplaats bij iemand besteld en is er toen naartoe gereden om te kijken of ze wel echt waren haha de schat
ook ik ben een uggs fan! staat beeldig als je een skinny jeans draagt! deze heb ik in het donkergrijs met deze jas
Ja super is dat. Ik heb ook zo'n jas, alleen niet die cardy's.... Daar twijfel ik nog aan, binnenkort even naar de winkel, kijken of het wat is.