Dag dames, Ik ben opzoek naar dames met kroeshaar die hun haar naturel dragen. Vroeger deed ik altijd mijn haar straighten, vlechten, curly en wave heb vanalles gedaan!! Maar heb nu zoiets van mijn haar is zoals het is moet ik accepteren dus wil gaan voor de naturel look! Als mijn haar gewassen is dan zit het mooi, maar zodra het opdroogt krimpt het heel erg in, ziet het er droog uit en word het mega dik!!! Ik voel me dan net een champignon Ik ben opzoek naar goede producten die mijn haar glanzend laten. Ik vond op internet Kinky curl knot today en mijn oog viel ook op curl unleashed. Hoop dat hier dames zijn met kroeshaar die mij kunnen helpen
Je zou op de site van mariposa kunnen kijken. Ik ben ook fan van mixed chicks, maar ik heb gemixed haar
Cantu shea butter die hele lijn is goed voor als je het natuurlijk wilt dragen Knot today is meer een conditioner geen styling product kan je gebruiken met kinky curly curling custard. Miss jessies heeft ook hele fijne producten. Weet niet waar je precies woont maar in rotterdam zijn deze producten vollop verkrijgbaar