Ai vervelend zeg! nee echt niet leuk! Van harte gefeliciteerd en ik zou hem ook opbellen na t werk kom je thuis. geen zaalvoetbal en geen geklus bij je vader klaar.. Jij bent jarig het is jou dag! Veel plezier met je kindjes!
Zo, ik zou echt boos zijn. Mijn vriend mag alles van me, maar mijn verjaardag vergeten mag hij echt niet hoor. Niet dat ik het nou zo boeiend vindt, maar het is toch wel een beetje een speciale dag toch? Gewoon echt een lompe boer dus. Deden ze bij hem thuis nooit aan verjaardagen ofzo dat hij er helemaal niet bij nadenkt? Ik vind het echt lullig voor je, maak er een leuke dag van, koop iets heeeel moois voor jezelf wat je normaal niet zo snel zou kopen, ga lekker pannenkoeken bakken ofzo met de kinderen en wel belangrijk: Laat de kinderen je wel een kadootje geven, al is het een mooie tekening, die moeten toch leren dat ze niet, zoals papa, een verjaardag moeten vergeten. Bekijk bijlage 355226
Naar hoor TS! In ieder geval wel gefeliciteerd van mij! Voor vandaag zou ik lekker je eigen gang gaan. Met de kinderen het gezellig maken en/of met iemand wat leuks gaan doen. Wil hij op jouw verjaardag langer wegblijven? Dan mag hij ook zorgen dat er opvang is voor de kinderen. Anders kan wat hij wil dus niet. Voor volgende verjaardagen/valentijnsdagen/trouwdagen en we-zijn-zolang-bij-elkaar dagen: mijn man is niet de attentste. Hij komt uit een mannengezin, hij vindt het voor zichzelf niet zo belangrijk en heeft letterlijk de grootste moeite om zich voor dit soort dingen in te zetten. Voor mij soms onbegrijpelijk, maar goed, dat zijn sommige dingen van mij ook voor hem. Wat werkt voor ons: Niet op je kont gaan zitten en niks bespreken vooraf, in de ijdele hoop dat hij plots uit zichzelf de liefste dingen gaat plannen. Nope, ik vertel (en bespreek!) gewoon wat ik graag doe op mijn verjaardag, of hij beter vrij kan nemen en wat ik leuk zou vinden om te krijgen. Dan bestelt hij het cadeautje zelf, plant het restaurant en/of doet de boodschappen voor het gourmetten-met-kids dinertje. En zet alles in zijn werkagenda, die vergeet hij zeker niet . Het is misschien niet het meest romantische alternatief, maar het werkt zeker beter dan een gekwetste vrouw op haar verjaardag en een man die het gevoel heeft dat ze te veeleisend is of 'dat hij het ook nooit goed doet'. Overigens vind ik -voor nu- dat zijn vader echt de pot op kan met zijn 'werk-kwestie'. Wel klaar staan voor een ander nu en niet voor zijn jarige vrouw met wie hij nu ff iets goed heeft te maken??? Nee, dat kan niet.
Nou ja lekker lullig zeg. Lekker met de kindjes bij de mac gaan eten ofzo..(weet niet of je daar al heen gaat met je kleintjes). Anders ergens anders . Vanavond zelf met een lekker hapje en drankje op de bank zitten . Ennuh... Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat ben JIJ!!!
Gefeliciteerd meid!!! Ik hoop dat je dit een beetje van je af kan zetten en toch van de dag geniet. Enneh, tijd voor een goed gesprek? Wij missen geen verjaardagen van elkaar, dat is echt een reden tot oorlog hier
Ik zou ook zwaar geïrriteerd zijn hoor! Meid haal een lekkere taart,smul er lekker van met de kids! En laat die man van je maar ff links liggen . Gefeliciteerd!!
Ik herinner de mijne 3 weken van tevoren met daarbij de niet-zo-subtiele cadeautip. Op het moment dat ik jarig ben, vergeet hij het niet en heeft hij toch moedwillig het juiste cadeau under pressure gekocht.
Wat een peeeep :x Van harte gefeliciteerd! Wens je toch nog een fijne dag, laat het in ieder geval niet vergallen!
In al mijn naïviteit hoop ik dat het een grapje van je vriend is, en dat je later een mega supriseparty krijgt Gefeliciteerd!!!!
Ten eerste gefeliciteerd! En het is mannen eigen niet te feliciteren. Maar dat hij dingen gaat doen 's avonds zou ik persoonlijk echt niet waarderen! Hopelijk veranderd hij zijn plannen nog voor de avond.
Ach ik ben het gewend, ik moet na 10 jaar mijn man en nog ieder jaar aan herinneren, haha. Mooie is wel dat ik altijd zelf een kadootje uit mag kiezen.
Van HARTE GEFELICITEERD!!! En nog heel veel gelukkige en gezonde jaren! Ik moet bekennen dat ik zelf ook zo'n hork ben die verjaardagen en dergelijke vergeet. Echt niet opzettelijk, maar dat gebeurt dus inderdaad wel eens. Afgelopen juni nog. Mijn man zegt: gefeliciteerd! En ik: waarmee?!? Hij: We zijn vandaag 6 jaar getrouwd... O ja, jij ook gefeliciteerd... Ik zou hem dus even terugbellen, of - beter nog - zaalvoetbalteam en schoonvader afbellen en daarna terugbellen dat jullie straks gezellig uit eten gaan om je verjaardag te vieren!
Allereerst gefeliciteerd!!! Ik ben vandaag ook jarig en toen hij naar zijn werk ging kreeg ik een kus en liet hij me slapen. Ik natuurlijk meteen; schatje vergeet je niet iets??? Ik ben jarig hoor je feliciteert me niet eens Toen werd ik overladen met kussen en kreeg net een appje dat hij eten regelt en ik bepaal want ik ben jarig Cadeau heb ik van het weekend gehad omdat wij het toen gevierd hebben met familie en vrienden.
Gefeliciteerd!! Kan het niet stiekem zo zijn dat hij een etentje heeft gepland en 's morgens niet wist hoe hij nou moest reageren? Wanneer dit niet hetgeval is vind ik het respectloos en zou ik dit echt niet kunnen warderen als mijn man dit zou doen!
Bekijk bijlage 355249 Thja ik weet hoe e voelt helaas is mij het ookal overkomen.. Ik regel t nu zo dat sm mar een verjaardagskadootje viir hem regelt en hem er aan helpt herinderen, dat helpt gelukkig !!
Liefenklein en ts: gefeliciteerd! Ts: ik zou ff goed boos doen en het dit weekend ofzo vieren met een etentje. Het is zo zonde om enorme stampij te maken en dat op je verjaardag.