Ik heb dit jaar ook niets gekregen en hij zij nog de intentie was er wel. Nu vraagt hij ook ieder jaar maar 1 ding voor zijn verjaardag. En tja de intentie was er wel maar er is niets gebeurt
Weet je een cadeautje maakt me niks uit eigenlijk (is wel leuk maar ik moet toch altijd zelf wat verzinnen ) Maar als die nu voor de tweede keer me 's ochtends voordat ik naar het werk ga al niet feliciteert. Dat vind ik wel erg. Ik heb het hem net nog een keer gezegd voordat hij naar zaalvoetbal ging en ook het topic laten zien... Hij zegt dat als ik niks had gezegd vanmorgen dat hij er in de loop van vanmiddag wel aan had gedacht . Ik vind gewoon dat je in ieder geval iemand "moet" feliciteren.. Ik zal hem volgend jaar de 3 weken voor mijn verjaardag elke keer zeggen dat ik "bijna" jarig ben.. En heb het direct in zijn werkagenda laten zetten. Ben zeer benieuwd.
Als eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag. zou helemaal mijn vriend kunnen zijn die heeft zoiezo een hekel aan verjaardagen en dergelijke. Moet hem er ook elk jaar aan helpen denken dat ik jarig ben. Ik ben dan over 2 weken jarig op ene maandag en vier het de zat ervoor. Als ik nu wel eens hard op zit te denken wie ik nog zal uitnodigen is het al van ïs het nog niet genoeg? Ook cadeau heb ik nog nooit door hem zelf uitgezocht gehad. elk jaar word het iets wat we toch nodig hebben. Dit jaar wil ik graag een goudvis haha ,vind ik wel heel gezellig staan op tafel. kom heb ik nog op zolder,dus ik heb dochter al uitgebreid verteld hoe ik het hebben wil. kleur vis,kleur steentjes haha. dochter brengt dit wel op vriend over haha. Ach voor de rest is de dag dat ik het vier altijd wel gezellig hoor. maar moet het gewoon beetje plannen
Als mijn vriend het zou vergeten, zou ik serieus moeten huilen Cadeaus hoef ik niet (en krijg ik ook niet), maar de hele dag vergeten? Ik zou zwaar teleurgesteld en verdrietig zijn.. En als wraak deed ik mezelf dan een weekend Parijs oid cadeau met een vriendin, zonder hem En dat meld ik dan pas 1 uur voor vertrek, heb alle was van die week ervoor laten liggen, geen eten meer in huis.. Grrrrr mannen :x
Nou ja leuke dag. Moest gewoon werken, maar gelukkig hebben mijn collega's er wel aan gedacht en toen ik de kids eenmaal opgehaald had waren ze allebei zo moe dat ik snel maar wat eten heb gemaakt en ze om 18.00 uur in bed lagen.... Dus ben nu lekker series aan het kijken op de computer met lekker drinken en wat te snoepen erbij
Dat is nou niet echt heel gezellig, vier je het ook verder niet voor familie/vrienden? Of vier je het op een andere dag?
Gefeliciteerd hugh. Het had mijn man kunnen wezen, hij vergat mij dit jaar ook. Liep de deur sochtends uit zonder te feliciteren, kwam binnen paar minuten terug. Ik al beetje blij worden, zeg" besef je nu dat je wat vergeten bent? ?" Zegt hij"ja ik ben mijn brood vergeten""pakt zijn brood en loopt zo weer weg. Heb toen tegen hem gezegt"gefeliciteerd met je vrouw he"....... Was stiekem toch best wel verdrietig erom en heb hem laten zweten de rest van de dag......
Leuk idee dit Maar TS: Van ♡e gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je toch nog een beetje een leuke dag hebt gehad
Mijn man wist pas na jaartje of 5 wanneer ik jarig was. Kon me daar toen zo aan ergere maar na flink wat gezeur weet hij nu wel wanneer ik jarig ben. Donderdag is het weer zover. Spannend dus . Normaal geef ik hem hints en een herinnering maar nu een Keer niet. Eerste verjaardag van mijn sinds we getrouwd zijn Als hij de huisarts ofzo belt voor de kinderen roept hij ook altijd " schat geboorte dat van Nando/Alicia" ja hallo je was erbij haha. Hij ia gewoon erg slecht hier in
van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid ik zou het echt niet pikken van mn vent als hij het zou vergeten, wij doen ook geen kados meer sinds we samen wonen omdat het toch van de gezamelijke rekening afgaat dus das niet erg. maar als hij het helemaal vergeet naaaauuww dan grrrrr komt je fam of vrienden ook niet op je verjaardag dan? wens je toch nog een hele leuke (lekkere ontspannende) avond xxx
Gefeliciteerd!!! Helaas herkenbaar... Vorig jaar was hij mijn verjaardag vergeten en dit jaar dus weer... Ik was echt zwaar teleurgesteld, en ook niet om het kadootje, maar gewoon dat hij er helemaal niet aan gedacht had.... Een tekening met de kids maken voor de verjaardag van mama, papiertje erom en klaar. Heb hem gezegd dat ik echt, echt teleurgesteld was. Zelf zou ik dan direct naar de bloemenwinkel rennen om een grote bos bloemen te halen... Verkeerd gedacht. De maand er na was het zijn beurt: heb met de kids slingers opgehangen, balonnen opgeblazen, kadootjes gegeven en geknutseld voor de verjaardag van papa. Ga mezelf natuurlijk niet laten kennen Een paar dagen later heb ik hem een link van een website doorgemaild en erbij vermeld dat wanneer hij bedacht dat hij toch nog iets goed te maken had, dit een leuke website was.... De volgende dag stond de postbode voor de deur Achteraf voelde hij zich nogal stom haha