hahaha, ik lig echt in een deuk, kreeg gister een sms van mijn moeder met goeie moggel, ik dacht ach, heeft weer problemen met de t9, maar nu valt het kwartje waar een forum al niet goed voor is
hahaha vind het ook geweldige reclame! maar wel moeilijk uit te spreken wnat doe je het niet goed dan zeg je iets anders let er maar eens op heb een neefje(downtje) die zegt megool
Hahaha die is echt goed! Geweldig, kom niet meer bij! En hoe snel ze praten ook net alsof ze nooit anders gedaan hebben
voor mongool moet je wel een letter toevoegen, dan heb je niet goed geluisterd hihihi megool is voor mij geen mongool.
goeie moggol! moggol! kheb hier een sproetje, 5 kiklo inktvip. sproetje? ik word knetter bek van die sproetjes, dit is de abdeling transploft, niet de abdeling sproetjes. geef maar hoer, ik Roggel het wiel.
Bij mij op het werk begint het tegenwoordig ook met Goeie moggel! We werken ook met spoedjes en taadaaaaa dat zijn nu dus sproetjes, wie roggelt het? Geweldig gewoon!
whahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahhaha hulde aan het creatieve brein achter deze reclame!
Hier iemand van de abdeling transploft welke een hekel aan sproetjes heeft. Wij werken niet meer op de planning of afdeling transport maar nu standaard zijn we voor iedereen de abdeling transploft. Zelfs onze klanten vragen al naar de abdeling transploft.