Nu ben ik een beetje confused!! 12/6 kreeg ik ineens een heavy flow en na vandaag is het ineens uit het niets verdwenen lijkt het wel! Zo heb ik het nog nooit gehad! Wel misschien een paar uur en dan daarna oh grapje hier ben ik weer en dan nog 2/3 dagen een lichte flow maar als ik nu dus weer stop wanneer kan ik dan gaan tellen? Ik zie mezelf nog niet tempen maar zit te denken aan ovu sticks.. Alleen dacht ik regelmatig te zijn met 28 dagen en nu ben ik dus klaar op de dag waarop ik me ongi had verwacht nu dus.. Want dan is mijn cyclus toch niet meer 28 dagen? Ik ben echt helemaal de draad kwijt, hilf mir bitte!! M'n laatste ongi was 18/5 en m'n spiraal is er tijdens mn ongi uitgehaald 3 dagen later dus had een iets langere iets heavier flow dan normaal door mijn baarmoeder trauma (zo noemde de zuster het haha)
Tellen vanaf de eerste dag van je ongesteldheid toch als je je cyclus wilt bij houden. Maar even wel aanzien hoe het loopt bij de een is het lichaam eerst in de war en bij de ander komt er meteen een normale cyclus. Maar gewoon dus tellen vanaf de eerste dag van de *heavy flow*