Uh-oooh... als dat maar goed gaat...

Discussion in 'De lounge' started by Minyaweth, Mar 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    We zijn vorige maand begonnen met het leeghalen van de computerkamer. Dit moet straks een babykamertje worden. Al het behang er af, alles glad gemaakt en strak getrokken.
    'Mooi' dacht ik. 'Kan ik lekker beginnen met verven'. Maar nu heeft Lalleman het toch zomaar in zijn hoofd gehaald om zelf de babykamer te verven :$
    Mijn lieve moppie heeft ineens de klus-gekte te pakken! Maar hij heeft 2 linker handen die overigens ook nog eens niet zo 'steady' zijn. Zojuist wezen kijken en hij doet zo zijn best :D (stiekem pak ik wel het liefst die roller en kwast uit zijn handen om het over te nemen)
    Zal mij benieuwen wat het resultaat straks is.... Als dat maar goed gaat!

2. Rodi

Rodi Actief lid

Oct 20, 2009
    208
    0
    0
    Drenthe
    Hahaha, succes met toekijken ;). Ik heb daar sowieso al moeite mee en tijdens mijn zwangerschap al helemaal, dus kan me er iets bij voorstellen.

3. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    2,838
    71
    48
    arme lalleman:D

4. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    haha en anders heb je straks iig een super originele kamer met allemaal strepen dwars over:p

5. lalleman

lalleman Actief lid

Jan 9, 2008
    190
    0
    0
    software administrator/software technician
    almelo
    arme ikke :p
    twee trillende handen en een zwangere vrouw die toekijkt of alles wel naar wens verloopt, nou inderdaad, als dat maar goed gaat :D:D

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hihihi succes beiden!

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

haha, ik ken het hoor.. vriend hier is ook niet zo van het klussen, dus had echt angst voor de verhuizing. had gedroomd dat hij het behang vast had gemaakt met plakband, en waterverf had gebruikt voor de muren.

maar het is heel mooi geworden, dus een beetje vertrouwen hebben :)

wist trouwens niet eens dat lalleman jouw man was, blonT

8. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    mijn dochter is net zo. wil graag helpen maar heeft nog nooit van hoeken of randen gehoord. ik zat laatst ook met kromme tenen maar toen ging ze naar papa in het weekend en heb ik vlug ff de randen en oneffenheden weggewerkt en ze was apetrots toen ze 2 dagen later thuiskwam. :)

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Aaah!
    Succes maar dat komt vast goed!

Enneh, wel het eindresultaat showen!!!

10. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    En????? :)

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Het ging op zich goed hoor hahaha, maar ik mocht/moest het toch maar overnemen van hem :p (ikke blij)
    Gisteren dus verder gegaan, maar kreeg al snel last van harde buiken. Vandaag dus maar weer even verder, want de kamer moet af van mij vandaag :D

12. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    ooooeeeeehhhh wij moeten ook gauw weer verder met die kamer... Vraag me af of we het nog afkrijgen in dit tempo...

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik wist ook niet dat jij en lalleman bij elkaar hoorden.

Mijn man heeft dan wel geen linkerhanden, want hij is servicemonteur. Maar verven dat kan ik voortaan altijd maar beter zelf doen. Eén kamer is een beetje verpest doordat meneer de randen bovenaan niet mooi heeft geverfd. Als je ook zag hoe hij ratsj heel vlug met die kwast heen en weer ging bovenaan, en dat was niet met de wit, nee met de grijs. Dus ik denk dat ik de verfklusjes in huis voortaan maar ga doen.

14. lenka

lenka Bekend lid

Aug 13, 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lallaman ik heb medelijde met jou, en geloof me het gaat er niet beter op worden :):):)

Share This Page