Ik lees op meerdere sites over de draagdoek voor onder de douche en in zwembad. ByKay AQUAcarrier - waterbestendige draagdoek Er zijn eigenlijk nog geen reviews te vinden. Zijn er meiden die al ervaring hiermee hebben? Het lijkt mij nl heel praktisch maar ja misschien is het wel echt zo een onzin ding. Iemand een idee?
Ik heb hem niet, maar ik heb met beide kindjes wel in de draagdoek/ringsling gedouched. Kindjes hebben hier namelijk soms een periode dat mama ze NIET los mag laten, en dan kan ik douchen zonder gejank. Misschien kan je hem 2e hands kopen? Douchen kan ook zonder sling, maar met is voor sommige momenten net even handiger. Of in het zwembad...
Ik vind hem ideaal! Maar vooral voor met twee kindjes, want als de oudste ervandoor gaat sta ik anders met de jongste in mn handen en icm met water vind ik dat echt te gevaarlijk
Bedankt voor de reacties. Had ondertussen toch wat revieuws gelezen. Heb het nu op lijstje gezet voor na bevalling, kan ik het ook als kraamcadeau vragen. Lijkt me toch wel erg handig. Onder de douche lijkt het me praktischer dan in je armen. En ik ga ook babyzwemmen, dan lijkt me dit in het begin zeker wel fijn.