Uhh.. geen ei??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jaydee, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Hoi,

Vorige maand hebben wij een miskraam gehad. Begin februari gewoon na 28 dagen weer netjes ongesteld. Volgens berekeningen via sites zou morgen of donderdag mijn ei moeten zijn. Afgelopen zondag begonnen met ovutesten. Nou, die zijn dus allemaal wit op de teststreep na.
    Ook mijn temperatuur bijgehouden. Zit steeds zo rond de 37,2, maar de afgelopen drie dagen is die steeds verder gezakt tot vanochtend 36,8. Eigenlijk zou die juist moeten stijgen toch?

Pff... word er zo onzeker van. Herkent iemand dit? Heb ik dan gewoon later mijn ei?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Het zou inderdaad kunnen dat je een later ei krijgt deze maand meis, nog even verder testen. Tenminste dat zou ik doen.
    En je temp is aan het zakken, wat natuurlijk de bedoeling is bij een eisprong, om inderdaad daarna weer te moeten stijgen.

Succes

3. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Dank je! Dan testen en tempen we gewoon nog even verder. Hoop dat het ei dan toch nog komt. Ben na de miskraam gewoon het vertrouwen in mijn lichaam een beetje kwijt. Vandaar dat ik alles dus in kaart wil brengen maar is dus de eerste keer voor mij met tempen en ovutesten. Fijn om dus even iets te horen van de experts. Ik lees namelijk alleen maar over tempstijgingen en die van mij daalde alleen maar, maar dat hoort er dus bij.

Nogmaals dank voor je antwoord dus.

4. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ik zit ook in het zelfde schuitje vorige maand miskraam gehad en nu op dag 25 en nog geen ei te bekennen:(
    Hoop dat jij snel je ei vind en hem mooi mag versieren:)

5. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Ach wat vervelend meis!! Zo rot die onzekerheid...
    Hoop dat je ei snel terug komt.
    Ik ga mn best doen hem alsnog te vinden deze ronde...

Deel Deze Pagina