ik voel de kleine al vanaf 17 weken, nu bijna 21, mijn vraag is wanneer je de baby sterker gaat voelen. voelt nu al bijna 4 weken hetzelfde.
Elke week een beetje vanaf de 20e week. Nu sinds anderhalve week echt superduidelijk. Ik zie mijn buik ook echt heen en weer gaan. En zoonlief is zo actief, dat ik er nu niet van slaap Maar verschilt bij iedereen hoor
Ik voelde de baby pas met 20 weken. Je voelt iedere week steeds meer en hardere schopjes. En ook ik kan er soms niet van slapen Lig nu op mijn zij en voel gewoon een voetje zoooo lief haha
idd voel je het steeds meer word er soms een beetje gek van als hij/zij zich uitrekt en we beiden met flink ruimte tekort zitten *in mijn geval geplette maag en longen maar ben ook erg klein. maar het is idd heel bijzonder. heeft allemaal tijd nodig, je kleine is nu nog erg klein je zult merken dat je kleine wonder steeds en steeds sterker word
ik voel mijn kindje ook sinds een week of 3...ik ben vandaag 19 weken. het gevoel wordt wel steeds sterker, gisteren duwde ik voorzichtig de plek waar ik schopjes voelde in met mijn vingers en toen voelde ik weer een schopje met mijn vingers, zo bijzonder! ze zijn helaas nog niet krachtig genoeg dat mijn vriend het kan voelen...even wachten nog. oh en als ik op mijn buik ga liggen in bed begint hij/zij ook te protesteren! dan is er minder ruimte en voel je je kindje ook sneller!! geniet ervan dames!
Steeds wat sterker ja, vanaf ongeveer 30 weken vind ik het echt heel apart hoe hard het eraan toe kan gaan. Dat is niet leuk meer af en toe. Ik denk dat het vanaf de 25 weken al af en toe irritant aanvoelde, zette ze zich af tegen mijn heupbot.
of met het hoofd tegen je schaambot aan liggen duwen is ook niet altijd leuk of blaasboxen. maar ach, het blijft enorm gaaf
Ik voelde de kleine heel subtiel vanaf een week of 17. Rond week 24 werd het regelmatiger en iets krachtiger, maar nog steeds in 'porretjes'. Inmiddels bij bijna 28 weken, gaat mijn buik soms echt alle kanten op! Echt bizar vind ik het! Gisteren op de echo gezien dat de kleine op zijn knietjes ligt, met hoofd beneden en kont onder mijn middenrif. Dus iedere keer als hij zich afzet dan komt mijn hele buik omhoog omdat het achterhoofd, de rug en zijn kadetjes tegen mijn buikwand aanliggen. Als dit nog krachtiger wordt dan weet ik echt niet waar ik het zoeken moet .
Ligt er ook aan, waar de placenta ligt. Bij mij ligt deze aan de voorkant. Ben morgen 29 weken, maar bij mij voelt het nog niet zo krachtig, dat je zegt van woow. Bij mijn dochter idem dito ( ook placenta aan de voorkant) Maar bij mijn jongens ging al heel snel mijn buik alle kanten op. (placenta achterkant)
Sinds week 18 wist ik echt duidelijk dat het de baby was die ik voelde bewegen, sinds twee weken voel ik echt gerichte schopjes en sinds afgelopen maandag- op dinsdagnacht kan ik haar ook tegen mijn hand voelen. Ik had het dus steeds twee weken ongeveer hetzelfde en na twee weken begon het gevoel sterker te worden. Als het met de regelmaat verder gaat, kan mijn man haar over 1,5 week ook voelen
poeh dat is een goede vraag.. ik denk rond een week of 20 dat ik de kleine veel duidelijiker voelde.. maar ik moet zeggen dat de baby best rustig is.. Ik voel niet zo zeer schopjes, meer bewegingen van draaien of zo Ik vind het een beetje lastig te zeggen vanaf wanneer dat was, omdat het geleidelijk aan gaat.. je baby wordt niet in een dag ineens een stuk sterker/groter dat je daardoor de bewegingen/trapjes beter voelt
na week 20 voelde ik het duidelijker maar nog steeds niet van buiten bedoel dat me man het nog niet kan voelen.eerst voelde ik het alleen als ik rustig ging liggen maar sins 2 dagen ook als ik sta aftewassen