Hallo meiden! Zoals je kunt zien ben ik alweer 18 weken zwanger ! Maar heb nu iets raars! Heb ineens heel erg steken in mijn linkerzij het voelt een beetje of je heel lang je plas hebt opgehouden! Wie herkent dit? En moet ik me nu zorgen maken?
Dat noemen ze banden pijn. je banden rekken, doordat je baarmoeder hoger komt te liggen. geen zorgen...
ohh dacht het al, maar omdat het maar aan een kant heb, deed even heel zeer haha, de douche heeft geholpen
oh hahahaha ik had dit ook wel eens als ik me omdraaide in bed of te snel opstond. Maar ik zou wel even opletten dat je geen blaasontsteking hebt Zomaar steken terwijl je niks doet....die heb ik nooit gehad eigenlijk
heb wel een schimmelinfectie, maar daar zal het wel niet door komen, lag inderdaad in bed nou ja deze week even kijken wat er gebeurd en anders plasje even inleveren
ja gewoon even opletten...als je zwanger bent voelt het volgens mij anders...maar dat weet ik niet zeker...
Nou kleine update! Gister avond helemaal foute boel ! Waren zeer zeker niet mijn banden ! Lig nu in het ziekenhuis aan het infuus! Bs y maakt het tot nu toe goed! Ze denken aan iets met de nieren ! Krijg straks echo voor de nieren! En dan horen we verder! Dus Cindy thsnks want daardoor heb ik aan de bel getrokken ! Hou jullie op de hoogte
aaahhh hoop maar dat het goed zit meid! Die steken vondt ik idd erg vreemd hoor...fijn dat je wat aan mij had zeg Nou hou ons op de hoogte...en ik hoop dat het allemaal meevalt hoor