Hallo, Ik ben nieuw hier en ik heb eigenlijk een vraag of iemand ook gebeten is door een hond terwijl je zwanger bent. Ik heb mijn hond weg moeten trekken en die andere hond ook dus heb wat kracht moeten zetten en de vraag is ook natuurlijk of dat kwaad kan voor de baby. Ik heb verder geen last van mijn buik of iets dergelijks maar ben wel heel erg benieuwd.Ben trouwens 17,5 week zwanger! Ik hoop dat iemand mij gerust kan stellen. Voor deze zwangerschap heb ik een miskraam gehad dus ben eigenlijk heel snel ongerust.
nou het wegtrekken kwa kracht voor n keer kan echt geen kwaad... maar... je bent gebeten? tot bloedens toe? dan zou ik ff je veroskundige bellen, gezien honden nogal vuile tanden hebben en normaliter word je geprikt voor tetanus.. maar of dat dan weer mag weet ik niet ... beet je eigen hond je? of werd je aangevallen door een andere hond... ennnnn waar was die baas van de andere hond?? pfffff vervelend hoor...
Ben jij zelf gebeten, of is je hond gebeten? Of ging je vraag over het kracht zetten dat je hebt gedaan? Dat laatste kan denk ik niet zoveel kwaad, je buik kan heel wat hebben. En je gaf aan geen klachten te hebben.
Inderdaad bij je vk of ha even checken of je een tetanusprik moet gaan halen. (als de laatste minder dan 5 jaar geleden is hoeft dat geloof ik niet).
ik ben bij de dokter geweest, zit aan de antibiotica. Heb 2 jaar geleden tetanus prik gehad dus dat zit ook wel goed. Ik ben tot bloedens toe gebeten gelukkig niet door mijn eigen hond hij werd zelf ook aangevallen Mijn verloskundige heeft geen telefonisch spreekuur op vrijdag en ik heb verder geen klachten (behalve aan me hand ) dat het dus geen noodgeval is. Daarom dacht ik vraag het hier eens of mensen ervaring er mee hadden zodat ik me niet al te druk hoef te maken dit weekend mijn hand doet al zeer genoeg
nou als je bij de huisarts bent geweest dan is t wel goed hoor dat je even kraht gezet hebt voor een keer kan echt geen kwaad en 2 jaar geleden tetanus das mooi en nu een anti biotica nou dan komt t wel goed vervelend hoor dat iemand zn hond niet onder controle had hield en ging nemen :S
Ik was keihard gebeten door mijn hamster toen ik zwanger was, tot het bot! En het ging helemaal ontsteken, maar er was verder niks aan de hand met mijn dochter. Hou de wond gewoon goed in de gaten en ik hoop dat je het heeel goed ontsmet hebt.
Hahaha ja was een grapje natuurlijk! Maar ik vind t ook echt niet normaal als je door je eigen huisdier gebeten wordt.. Vind hamsters sowieso rare beesten.
kep ooit gehad in n dierenwinkel, stonden ratten tamme ratten stond erbij ik vroeg nog dus ze bijten niet? neeeee ze bijten niet doe me hand erin om eens een te aaien en pakken enzo bijt zo in me vinger!!! :S nou zeg