uhhh.....iets persoonlijks

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jenny, 29 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    He Mekkie, ik denk dat ik dat boek ook es ga bestellen. daar voel ik meer voor dan naar een seksuoloog gaan. Ik moet zeggen dat het de laatste keer geen zeer heeft gedaan en dat is al heel wat, want ik wilde het perse doen omdat ik rond mijn vruchtbare dagen zat. Toen we nog niet met kinderen bezig waren deden we het eigenlijk nooit. Ik hoop dat het wel verbeterd tussen ons. Ik vind het ook moeilijk om er met mijn vriend over te praten omdat hij juist zo dicht bij staat. Herkenbaar? Je verhaal is erg herkenbaar, fijn dat daar hier ook over gepraat kan worden want het is al moeilijk genoeg...Groetjes
     
  2. Niet meer actief

    **** tekst verwijderd ****
     
  3. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Fijn dat je er zo goed over kan praten. Mijn vriend is echt heel lief en hij weet ook alles alleen vind ik het moeilijker om tegen hem te praten als tegen iemand anders. Ik zie dat jij je eisprong hebt. Spannend hor, groetjes
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Tja meid, 2 x per week gemiddeld, hahahahahha nou neem maar van mij aan dat heeeeeeeeeel veel paren dat niet halen hoor. wij hebben beide een fulltime baan en een huis te onderhouden. Dat halen wij ook niet altijd hoor! Soms is knuffelen veeel lekkerder. Heb zelf dan wel geen pijn bij het vrijen maar heb een tijd medicijnen geslikt waardoor ik gewoon weg geen zin had. Gelukkig was mijn man ook heeeel lief. Nu gaat het gelukkig weer goed (medicijnen de deur uit)

    sterkte er mee beide.
     
  5. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Dankjewel Natasja, Fijn dat je nu van de medicijnen af bent. Bij mijn vruchtbare dagen doen we het om de dag, anders bijna niet dan kan mijn lichaam weer een beetje herstellen, want mijn vagina raakt altijd beschadigd.
     
  6. Niet meer actief

    **** tekst verwijderd ***
     
  7. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Bij mij is het vaak beschadigd of erg geiriiteerd, zelf slas ik maanden geen sex heb gehad. Het is wel altijd op een bepaalde plek. Tips heb ik niet echt. We deden het gewoon bijna nooit, maar ja nu moeten we wel. Op zich gaat het wel beter, laatst deed het al geen pijn meer. Hopelijk blijft het beter gaan...
     

Deel Deze Pagina