Sorry dames. De CB was negatief. Ik heb ei d deze middag bloed laten trekken bij de huisarts en krijg morgenavond of overmorgen in de ochtend de uitslag. De huisarts vond hem overduidelijk positief en verwacht eigenlijk een vroege 'miskraam'. Hij zei dat geen enkele test reageert zonder hcg. Waar ik vroeger uren tuurde naar een streepje stond deze er vrijwel meteen... Ik hou jullie zeker op de hoogte.
Jeetje dat is dus alsnog spannend. Had je niet die tweede actiontest gedaan? Ik zou die alsnog doen. Dan weet je of hij echt vals was.
Ben benieuwd naar je bloeduitslag. Zou voor de zekerheid het zaad van je man nogmaals laten controleren
Ik vermoed niet dat er iets zat (gelukkig) en het echt een foute test was. Wanneer had je die cb gedaan? Ps, waar heb je bloed op laten testen?
Tjonge, dat zal wel even schrikken zijn geweest... Streepjes zegen er wel wat raar uit, en in combi met je negatieve clear bleu gok ik dat er niks gezeten heeft.
Action geeft wel vaker een foutief pennestreepje. Als het niet de normale breedte heeft, is het niet positief.
Ik heb ook ooit zo een streepje gehad. Wat druppels water en hij liep door. Was dus opgehoopt vloeistof.