melk laten drinken uit tuit of flesje met ongeveer 14 maande

Discussion in 'Voeding' started by anja 29, Sep 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anja 29

anja 29 Actief lid

Oct 11, 2006
    400
    0
    0
    hoe laten jullie je kindje melk drinken bij het ontbijt uit een flesje beker of tuit beker !
    Elise drinkt haar melk uit een flesje nog steeds maar kan dit nog wel met 14 maanden hoe of wat kan ik het anders doen!
    hoor het graag van jullie! ;)

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier gaven wij ze op die leeftijd al melk uit een beker. Niet altijd knoeiloos, maar ze hebben het gauw genoeg onder de knie.

Kwebbel

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Melk krijgt Eva nog uit de borst en als ik er niet ben, uit de fles. Maar water of diksap krijgt ze uit een gewone beker.

4. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Giovanna krijgt haar melk sochtends nog uit de fles. Heel raar maar de tuit wilt ze gewoon niet smorgens. Ze gooit hem dan gewoon weg.
    Ik heb wel een groter gat in de speen.
    De rest van de dag heeft ze overigens geen fles maar wel een tuitbeker! Heel vreemd maar ik laat het maar even zo.

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Volgens Jarissa hoort melk uit een fles te komen en niet uit een beker of tuit! Ik laat het maar fijn zo. Al het andere drinken gaat uit de tuit. Beker oefenen we af en toe, zou eigenlijk wat vaker moeten.

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Hier gaat het meeste drinken uit de fles. Een antilekbeker snapt C niet, en het heeft ook weinig voordelen tenopzichte van de fles (nog steeds zuigen, dus kans op zuigcaries).
    Hij krijgt tussendoor ook wel eens drinken met een rietje, of gewoon zo slokjes uit een glas. Daar oefenen we wel steeds vaker mee..

7. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Hier gaat alles uit een rietjesbeker, al sinds hij 10 maanden is.

Share This Page