vandaag ben ik 34+3 en baby ligt altijd in stuit of dwars. Maar soms heb ik ook echt het gevoel dat het volledig om zn as draait. Het is de derde dus de verloskundige maakt zich nog niet echt zorgen, wel zijn we sinds een week gestart met moxa en spinningbabies, morgen komt de verloskundige weer dus ben erg benieuwd (ja hebben een vk aan huis ) Meer mensen met ervaring rond deze termijn met zo'n draaikont?
Ja!! Die van mij lag in stuit en draaide met 34 weken goed. 2 dagen later lag ze weer in stuit en een paar dagen voor de 36 weken draaide ze weer goed. Dit ging gepaard met weeen om de 10 minuten en braken en diarree. Ik dacht dat de bevalling begonnen was maar mevrouw ging gewoon even goed liggen.
O doet jou nickname eer aan Ben heel erg benieuwd wat deze beeb van plan is, fijn dat die van jou nu goed ligt.
Hier ook een draaikont in de buik. Ben nu 37+1 maar ze blijft draaien. Vanochtend voelde ik haar volgens mij nog van volkomen stuit naar dwarsligging draaien, ging gepaard met veel geweld en deed best even pijn . Afgelopen donderdag was ze in het ziekenhuis net van volkomen stuit (voeten recht omlaag) naar gewone hoofdligging gedraaid, maar ze heeft nog teveel ruimte (draaien ging dan ook erg makkelijk) dus ze is voor zover ik kan voelen niet blijven liggen helaas! Vrijdag weer naar het ziekenhuis en ook weer echo, ben benieuwd hoe ze dan ligt en wat er dan eventueel voor plan wordt gemaakt (qua draaipogingen/keizersnee/etc). Hiervoor heeft ze zo'n 2 weken lang uit zichzelf goed gelegen met haar hoofdje omlaag en daarvoor heeft ze echt anderhalve maand ofzo dwars gelegen maar toen maakte het allemaal nog niet zoveel uit. Ze is dus ook nog absoluut niet ingedaald. Ze maakt het wel spannend zo !
Vandaag 34 weken en heb precies dat gevoel ook wel eens! Ik schrik er soms ook wel eens van, zo “hard” gaat het dan. Hier ligt het al gehele zwangerschap met hoofdje naar beneden maar heb soms echt het idee dat ik een gymnast ga baren, lijken wel salto’s soms.
Wat spannend bushbaby! Zie dat t ook voor jou een volgend kindje is, ik heb idd ook nog veel ruimte. Heb dan liever een stuit daar kan ik tenminste nog mee bevallen , met dwars kan je niks Wij hebben as maandag liggingsecho ben dan 35+4 en hebben 5 maart dan een draaipoging in Amsterdam (hoog slagingspercentage bij die vroedvrouw daar.)
Hoe was t vandaag bushbaby? Gisteren naar de 9 maanden beurs geweest en daar toch ook maar even een echo laten maken, een echte dwarsligger dus verwacht dat dat maandag ook nog wel zo is, nu 35+1 spannend hoor!