Ik ben begin dec gestopt met de pil, en vanaf dat moment niet echt van die ontpilverschijnselen gehad.. Maar nu sinds 2 dagen heb ik een beetje last van hoofdpijn en krampjes in mijn onderbuik, misselijk en mijn borsten (tepels) zijn gevoeliger.. Als alles zou kloppen moet ik zondag ongesteld worden, maar heb toch vanmorgen 4 dagen ervoor een test gedaan... Controle streep is heel iets door gelopen, maar ik zie toch echt een 2e roze streep aan de andere kant staan.. En als ik het me niet verbeeld is die heel iets dikker.. Is dit een foute of een goede test? Ben ik nu gek aan het worden?? Bedankt voor het kijken Liefs Klachtje
Het lijkt mij meer dat ie niet goed doorgelopen is aangezien er naast de controle streep ook een roze waas loopt. Zou morgen of overmorgen nog eens testen!
ik denk idd ook niet goed doorgelopen, maar ik zou morgen nog eens testen Het zou natuurlijk wel kunnen
lijkt inderdaad niet goed doorlopen.. zou er even een paar druppels water in doen.. en een nieuwe test doen
Test is volgens mij wel gelukt, alleen wat vaag. Zou morgenochtend een nieuwe test doen. Het kan natuurlijk allemaal. Ik was met mijn eerste en tweede gelijk na het stoppen van de pil zwanger en nu alweer een paar maanden bezig en nog niks. Dus ik had ook geen last van ontpillen. Als je gewoon je ei hebt gekregen, heb je natuurlijk ook gewoon een kans. Succes en ga voor je duimen
Als ik de test voor me leg, zie ik duidelijk een roze 2e streep?? je krijgt toch alleen een roze streep als je HCG hebt? Is overigens de test 2voor5 van etos
Ja maar je ziet ook dat hij roze door loopt naast de C staat namelijk nog een roze veeg dus het kan zijn dat de kleurstof door gelopen is waardoor je een 2e streep krijgt. Dus voor je je zelf blij maakt met iets dat er niet is zou ik eerst nog een test doen En als daar ook een 2e streep op staat zeg ik gefeliciteerd!
mijn eerste test (2 dagen voor NOD) had ook zo'n licht streepje, zou dus goed kunnen! Maar ik zie inderdaad ook een beetje een vlekje voor het andere streepje, om doorlopen uit te sluiten misschien even een tweede testje doen? (hoeft geen ochtendurine te zijn, ik heb diezelfde middag een etostest gedaan, omdat ik het niet kon geloven - sochtens had ik een kruitvat test gedaan, dus ik wilde vergelijken / bevestiging, gelukkig verscheen daarop ook een licht streepje. paar dagen laten dikke streep Ik duim voor je!
Wil hem erbij pakken.. maar naar het water erop doen, heb ik het droog gemaakt met een wattenstaafje.. En het is nu een vlek geworden?? Hmmm zal idd wel verkeerd getest zijn.. Vanavond of morgenvroeg doe ik wel weer een nieuwe en dan zullen we het wel zien
Over een paar dagen nog eens proberen. Ontpillen is niet altijd nodig. Ik was ook stom verbaasd dat ik na het stoppen van de pil gelijk zwanger was. Dacht ook nog te ontpillen maar omdat ik 2 dagen overtijd was en geen klachten had, heb ik er toch maar een test tegen aan gegooit.