Ooh wat spannend weer voor je! Hoop echt voor je dat het gewoon raak is en op de goede plek zit. Logisch dat je daar bang voor bent na de vorige achtbaan waar je in hebt gezeten. (Ik heb je verhaal toen stilletjes gevolgd ) Maar het komt vast goed! Hou ons maar op de hoogte
Wat gek dat 2 testjes wel positief zijn (duidelijk te zien) en de andere negatief (zie er zelf nog niets op) Maar ik ga hard voor je duimen dat het toch raak mag zijn.
Ter info: We hebben dit topic opgeschoond. Graag weer on-topic verder. Mocht je een probleem hebben met een ander lid, dan kan je de negeerfunctie gebruiken. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Bizar zeg deze testen. Heb je heel toevallig nog een ander merk liggen (lees zet je badkamerkast even op de kop)
Ik heb deze 2besure dipsticks ook gebruikt.. ik had toen een pakketje van 24 stuks en er zaten zeker 6 dipsticks bij die vals positief waren.. Bij het doorlopen krijg je meteen een roze teststreep te zien en dat klopt niet.. Ik zou zelf een ander merk kopen want deze testen geven echt geen duidelijkheid 1 van de vals positieve testen die ik had: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/fotos-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-33.652182/page-243#post-21452362 Ik hoop voor jou dat het niet hetzelfde is, maar ik ben er bang voor..
Nee vandaag niet meer getest. Ik denk echt dat ik tot woensdag wacht een keer. Heb nog 1 zo'n testje liggen. Geloof dat ze gewoon vals posi zijn als ik naar het bericht van olifantje kijk. Ziet er precies hetzelfde uit...
Zou daar ook wel van uit gaan. Zeker omdat ik de streepjes te duidelijk vind om vervolgens weer wit te testen. Ben benieuwd naar de afloop.
He maar olifantje, jij bleek toen uiteindelijk toch gewoon zwanger te zijn? En dat de testjes dus niet vals waren en je zwangerschap lieten zien?
Wel een ander merk neem ik aan? Omdat je zegt zo'n testje, En be2sure zoals ik lees vaak vals aangeeft Ga je echt wachten tot woensdag? Hou je ons in spanning zeg haha
Niet meer nodig om te wachten hoot meiden. Testje wit. En ongesteld wakker geworden. Dus ja idd valse testjes. Die komen er hier dus niet meer in. De ovu testjes waren wel heel goed.
Balen meid, maar ik had het idd wel verwacht dat ze vals waren. Nu weer vol goede moed naar het volgende eitje
En dan heeft die fabrikant nog het lef om als naam "2besure" eraan te geven... Jammer @babyhope , hopelijk volgende maand twee echte streepjes.