Vandaag is onze kinderkamer gebracht en natuurlijk gelijk aan de slag om in te richten ben er helemaal happy mee,nog 9 weekjes en dan kan ons kleintje erin. zie mijn album!! groetjes jacky
heey, wat een gave kinderkamer zeg! leuke meubels enzo, en de muur, lijkt wel een plaatje uit een tijdschrift, erg leuk..
In 1 woord gewoon: PRACHTIG!!!! Echt een supermooie babykamer, nu maar hopen dat jullie kleintje er snel van mag gaan genieten Liefs Angela.
Wow!! Wat een prachtige kamer zeg! Echt heel erg mooi! Die boom met beren is echt gaaf! Ik zie dat je een hele hoge stang hebt waar het hemeltje aan hangt. Waar heb je die gekocht? De meeste stangen zijn veel lager en wij hebben juist ook een hoge nodig.
hoi nala, Ik heb de stang bij babypark kesteren gekocht,maar dat is niet echt bij jouw in de buurt zie ik maar ze hebben meerdere filialen misschien eentje wel dichterbij voor jouw succes in ieder geval en bedankt voor je leuke reactie. groetjes jacky
Heej Zus Ik zie ineens hier de BOOM, ik had niet eens gezien dat het van jouw was maar 1 blik op de foto's en meteen wist ik het. PRACHTIG!!! Het behang is veel besproken , maar dubbel en dik waard. Echt een mooi geheel, een plaatje als past perfect bij elkaar. SuperKeuze. gr. xxx san.