Spannende dag vandaag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamamarcella, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet het even van me afschrijven. Mijn vriend en ik hebben na een jaar proberen zwanger te worden zonder resultaat, vorige maand ons eerste bezoek aan de fertiliteits poli gehad. Een gesprek gehad, allerlei vragen gesteld, papieren voor een zaadonderzoek meegekregen, ik moest elke dag temperaturen en bijhouden op een temperatuurslijst en op bepaalde dagen in de cyclus laten bloedprikken. Vanavond krijgen we dan eindelijk de uitslagen. Ontzettend spannend, zou er iets mis zijn of is het gewoon domme pech dat het tot nu toe nog niet is gelukt. Nadat mijn laatste menstruatie (vorige week) maar 1 dag duurde en daarna niks meer, vind ik het helemaal spannend. Je menstruatie gaat niet zomaar raar doen, daar is een reden voor, maar wat???? Zwangerschapstest was negatief dus dat is het niet maar wat dan wel????? Ik hoop vanavond antwoord te krijgen op mijn vragen en hoop natuurlijk thuis te komen met het nieuws dat er niets mis met ons is.

2. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Spannend!! Veel succes, duim voor jullie dat alles in orde is. Fijn om straks te weten waar je aan toe bent. Al die onzekerheid. BLEGH!

Bij mijn eerste onderzoek in het ziekenhuis is de gynaecoloog er achter gekomen dat is ik PCOS heb, via vaginaal onderzoek.

Vorige week maandag uitslag gekregen van het bloedprikken en het zaad van mijn partner. Mijn bloed is goed. Maar het zaad van mijn partner is zeer slecht. Slechts 5% van alle zaadjes leeft.

Vandaag om 16.15 krijgen we alle details te horen over hoe het er voor staat en hoe we verder behandeld kunnen worden!

Laat even weten wat de uitslag is vanavond!

Groetjes Friesin

3. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och friesin wat erg om te lezen dat het bij jullie dus allemaal niet zo goed is afgelopen met de uitslagen, ik hoop dat ze een goede manier vinden om jullie toch nog een wondertje te laten krijgen. Er is bij mij al een inwendig onderzoek, echo en uitstrijkje gemaakt en die uitslagen waren allemaal goed gelukkig. Nu is het dus wachten op de uitslag van het zaad en de bloeduitslagen. Ik wil ook graag van haar horen wat het kan zijn dat die menstruatie maar 1 dag duurde, ik ben sinds dien ook steeds niet lekker, misselijk na het eten, het valt me gewoon ineens aan, allerlei dingen die naar mijn idee niet kloppen, niet bij mij passen maar wel een negatieve zwangerschapstest dus is zo vaag allemaal. Misschien een griepje o.i.d maar weet niet of dat invloed op je menstruatie heeft.Al met al dus erg spannend, ik zal laten weten wat de uitslagen zijn. Voor jullie heel heel veel succes met het vervolg traject en ik hoop echt dat er wat moois uit voort komt.

4. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ja, dat is echt vreemd!

En als je dan een test doet, omdat je denkt dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn, en die is negatief, dan begrijp je er helemaal niets meer van.

Heb je wel stabiele cyclussen van rond de 30 dagen?

5. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een korte cyclus van 25 dagen stipt, kan er de klok op gelijk zetten en is ook altijd hetzelfde in heftigheid dus dit is echt heel vreemd, maar ik hoop vanavond antwoord te krijgen. Jij succes vanmiddag!

6. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Netjes hoor 25 dagen :)!

Jaa, het komt langzamerhand dichterbij! Ben benieuwd.'
    Ik houd je wel op de hoogte.

Groetjes

7. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    spannend om de uitslag te krijgen.
    van de ene kant hoop je dat ze iets vinden omdat er dan een reden is dat het al die tijd niet gelukt is.
    van de andere kant wil je geen slecht nieuws horen en hopen dat alles goed is.

veel succes met de uitslag

8. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Heb je al wat gehoord? Ben zo benieuwd!

9. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    De uitslagen in het ziekenhuis gisteravond. Met het zaad van mijn vriend was alles goed, erg goed zelfs!!! Alleen ik maak geen goede eisprong, De temperatuurslijst gaf al een rare grafiek, maar goed ik heb daar echt geen verstand van dus had bedacht dat dat wel goed zou zijn, niet dus. De geprikte waarde was onder de norm, wat zou betekenen dat mijn eisprong dus niet goed is. Nu opnieuw een maand temperaturen, weer bloedprikken en half de maand een samenlevingstest doen om te zien of mijn baarmoederslijm het zaad wel toelaat. 19 september terug voor de uitslagen. De reden dat mijn menstruatie zo raar en kort was kon ze me niet geven, wel een echo gemaakt maar niet zwanger dus. We zijn er dus voorlopig helaas nog niet klaar mee. Hoe was jou gesprek over hoe nu verder friesin?
    Groetjes Marcella

10. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Nou gelukkig niets ernstig.. Hopelijk kunnen ze straks wat met je eiersprong doen!

Wij hadden zeer slecht nieuws.

Ik legde toch uit dat van de miljoenen zaadjes er nog maar 5% leeft.. Nou ik heb haar niet goed verstaan, maar er waren er maar slechts 5 zaadjes die wel leefden, maar misvormd waren. Met deze zaadjes kan ik niet zwanger worden. Mijn man is zo goed als steriel:(.

Mijn man moet nu voor de tweede keer zijn zaad laten controleren. Mocht dit halsoverkop en wonder bij wonder toch ietsje positiever zijn, dan komt hij in aanmerking voor een TESE behandeling. Hierbij wordt er in beide ballen gezocht naar goede zaadcellen. Ook wordt zijn bloed getest door het UMC op chromosoom.

Mijn man en ik kunnen dus geen kinderen krijgen, als de tweede zaadtest hetzelfde blijft. Gynaecoloog heeft ons ook op het hart gedrukt dat het er somber uit ziet. En we niet in staat zijn om via de natuurlijke weg of via een behandeling kinderen te kunnen krijgen.

We zitten er beide best door heen:(

11. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Jeetje wat heftig zeg! Kan me voorstellen dat je hele wereld ff op de kop staat! Heel veel sterkte!

12. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Bohh heftig zeg!
    Is een grote domper als je dit te horen krijgt!
    Als 5% nog wel leefde heb je meer zoiets ja het kan nog lukken, maar 5 zaadjes maar is echt kut!
    Hoop voor jullie dat de komende uitslag wat positiever eruit ziet zodat hij da onderzoek krijgt en kunnen kijken of ze bij hem nog levende zaadjes kunnen pakken zodat de kleine wel van jullie beide is en niet miss via ivf via een donor moet komen als jullie dit al zouden willen.Heel veel sterkte ermee!

13. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Dat is echt heel erg verdrietig! Ik wens jullie veel sterkte! Hopelijk is de volgende test wat positiever!

14. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    Friesin

Jeetje heftig. Wat ergvoor jullie. Hoop dat het alsnog op een andere manier gaat lukken. Heb het weleens eerder gehoord en daar was het bij gedaan wat jij zegt via de ballen en gelukt. Dus misschien voor jou toch een kleine gerustelling.

15. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    Mamamarcella.

Heel bekend heb dat bin onze eerste ook dit precies hetzelfde meegemaakt. Maar ze kunnen veel doen hoor. Kijk hier het resultaat een mooie dochter van 1jaar en 5maanden. Komt goed meis. Als je vragen hebt stellen he. Want het is een hele moeilijke periode en buitenstaanders denken er zo makkelijk over. Aaaahhh meid niet druk om maken komt wel goed. Of ah je moet er niet teveel aan denken want dan lukt het nooit. Laat ze maar praten. Ze snappen ervaak niks van

16. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

We hebben gister de ouders en broers en zussen op de hoogte gebracht. Het viel ons heel zwaar.

We hopen op een wonder!

Deel Deze Pagina