uhm.. wit verlies uit tepel?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door schatje1, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Hey Schatje1,

Ik heb hetzelfde sinds 2 maanden! als ik in mijn tepels knijp komt er een druppel wit vocht uit. Ik heb dit telkens rond mijn eisprong. Ik denk dat het met hormonen te maken heeft maar als het aanhoudt dan ga ik t ook ns navragen bij de HA.

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

bedankt voor jullie reacties meiden..
    ik heb even een dip vandaag.. ben eigenlijk heel erg bang dat het nooit gaat lukken..:( ook omdat mijn rondes zo lang duren elke keer..:(

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    de moet niet zo gauw opgeven meid, kop op joh...je bent ten eerste hartstikke jong, je hebt een lange cyclus maar als je wilt en je hebt een begripvolle huisarts zal die jou heus wel willen helpen en daarmee bedoel ik dat je menstruatie (en daarmee je eispong) geregeld kan worden....

trek gewoon aan de bel bij je huisarts meid...

liefs smoekie

4. schatje1

bedankt smoekie..:)
    ik wacht nog heel even af.. als het dan niet komt ga ik naar de huisarts..
    ik wil zo graag dat er ritme in mijn cyclus komt... dan weet ik teminste een beetje waar ik aan toe ben want dit schiet niet echt op..

5. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ja meid ik snap helemaal wat je bedoelt, Toen ik juni vorig jaar gestopt ben met de pil waren mijn cyclussen ook erg onregelmatig en soms werdt ik niet eens ongi....het is allemaal erg frusterend dan.
    Maar GEEF NIET OP! als je er veel mee bezig bent wil het meestal ook niet lukken.
    Ik hoop voor je dat je gauw duidelijkheid zult krijgen.

Liefsssss

6. schatje1

dank je wel meis.. hoop ik ook;)

7. schatje1

heey meiden..
    nou heb nog steeds last van wit verlies.. mijn vriend heeft vandaag de dokter gebeld en die zegt dat ik toch volgende week nog een keer moet testen .. als die negatief aangeeft dan moet ik toch bellen en dan denk ik een afspraak maken want ik ben nog steeds niet ongesteld..

:( kussiej

Deel Deze Pagina