Hallo allemaal, Heel gek vraagje maar wat kun je allemaal verwachten als je net gestopt bent met de pil? Ik heb er met de eerste totaal geen last van gehad en met de tweede en derde was ik niet meer aan de pil gegaan en nu ben ik 2 jaar aan de pil geweest en sinds 27 november gestopt, maar ik heb steken in mijn borsten en tepels en kleine krampjes in mijn buik. Kan dat ook eisprong zijn? ik heb daar nooit zo opgelet als nu. Ik wil gewoon graag nog een kindje dus je let op ieder klein dingetje toch? Ik heb bijna overal ervaring mee maar met dit nee dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik hoop snel een reactie te krijgen, Groetjes Miranda
Hoi Miranda, ik had helemaal niks vreemds toen ik stopte? Behalve weer dat ene puistje dat ik vroeger altijd kreeg voor de pil, die verscheen nu ook weer voor de rest meteen een nette cyclus en geen rare dingen?! Succes in ieder geval!
Ik zal hier ook even meelezen... deze vraag stelde ik me ook Ik hoop dat ik zoals jouw, Delilah, geen vreemde dingen zal hebben en snel een gewone cyclus. Oh ja, en gefeliciteerd met je zwangerschap De hoeveelste ronde was dit als ik vragen mag?
Kijk maar mee, wie weet wat voor symptomen dat dat ontpillen oplevert ahahahaha succes dan maar en Delilah gefeliciteerd! gr. Miranda
Hoi Chidori, ik was al wel een hele tijd van de pil af hoor maar dit was de 1e ronde dat we echt gericht gingen klussen en ben erg dankbaar dat het ook meteen raak was!
21 oktober gestopt met de pil en tot op heden nog niet ongi! Allerlei rare pijntjes en krampjes, maar ik kan het niet plaatsen.. Maar het is bij iedereen heel anders gelukkig! Succes
Herken het probleem alleen ben ik op 3 oktober gestopt met de pil en nog steeds geen ongi en wel al die pijntjes,krampjes en slijmpjes... wachten we met zijn allen maar rustig af....
Hallo lindaS, Ff een vraagje: jij bent gestopt met de pil op 21 oktober? Dan ben je gelijk ongesteld geworden als het goed is en sindsdien niet meer? Heb je er al een test tegen aan gegooid? Zou ik gelijk doen hoor. Ik zie wel, ik ga ervan uit dat het 1 jaar duurt voordat ik aantel, al wat eerder is is mooi meegenomen toch? succes
jah ik heb daar eigenlijk ook een vraagje over over dat ontpillen. Ik zit nu dus in de eerste ronde, en heb veel last van krampjes in mn onderbuik en hele pijnlijke tepels. Zijn dit nou zwangerschapssymptomen of komt dit door het ontpillen?
Jah Marieke1988, die vraag stelde ik mijn eigen ook maar ik vermoed dat het te maken heeft met het ontpillen. Zou wel erg snel zijn als het al gelijk de eerste ronde raak is he? Ik ga er gewoon vanuit dat het heel lang gaat duren hoor. Hoop dat ik over een week of 3 ongi wordt dan weet ik zeker dat het van het ontpillen komt. Aan de andere kant lijkt het me te gek als ik gelijk aangeteld ben. Alweer een kleintje erbij. Onze familie ziet ons al aankomen, wéér zwanger. Groetjes Miranda
Ja, ik heb ook al getest, maar negatief! Ik ben na de pil ongesteld geworden en daarna helemaal niet meer.. En wachten duurt echt lang zeg.. Mijn dokter wilde me wel een middeltje voorschrijven wat de menstruatie op gang brengt, maar ik wil toch graag dat mijn lichaam het zelf doet. Dan weet ik in elk geval nog dat het werkt! Hopelijk snel nieuws voor ons!
Ik zal even over mijn ontpilervaring vertellen. Ik ben in april gestopt met de pil en de eerste maanden, hebben we het condoom gebruikt. De eerste maand had ik ongelooflijk veel pijn in de periode rond wat mijn eisprong moest zijn. Echt pijn, ik heb toen een zwangerschapstest gedaan om zeker te zijn dat ik niet zwanger was. Ik heb ongeveer 18 dagen echt pijn gehad, niet constant steken onderaan, maar van hoofdpijn tot buikpijn, tot 'zweten',... Ben naar de dokter geweest, die me zei dat het was omdat mijn hormonen wat ontregeld waren. Kreeg homeopathie mee en de tweede maand voelde ik enkel nog een stekende pijn de dag van mijn eisprong (ik vermoed dat het de dag zelf was). Toen we dan het condoom weglieten, kon ik dus voorspellen wanneer het 'het moment' was en zie Maar dus: ontpillen kan wel degelijk iets doen met je lichaam... Bovendien heb ik zelf voldoende gelezen dat veel vrouwen ontpilsymptomen verwarren met zwangerschapssymptomen. Maar voor de zekerheid kun je altijd een test doen!
Wat goed! Ik hoop ook snel te kunnen voelen wanneer 'het moment' is, maar tot op heden voel ik nog teveel om het te benoemen! Dus klus ik gewoon dagelijks! Haha! Ik had me er ook wel op ingesteld, maar dat het zo lang zou duren had ik niet verwacht.. Pffff! Ik hoop dat er binnenkort 'iets' gaat gebeuren in mijn lichaam! We wachten af!
haha jah wij klussen ook om de dag want geen idee wanneer mijn eisprong is zo na de pil maar ik zal er dan maar vanuit gaan dat al die kleine kwaaltjes van het ontpillen zijn, want ik wil ook weer niet al te teleurgesteld zijn straks 1e ronde zwanger dan moet je ook echt geluk hebben, maar ja, je blijft er stiekem toch op hopen...
Mijn boops doen op het moment gigantisch pijn. Eergisteren is het begonnen met steken in mijn rechterboop en gisteren begon mijn tepel aan mijn linkerboop zeer te doen en nú, vandaag, doen ze alletwee zo gigantisch zeer zelfs net onder mijn oksels en gewoon heel mijn boops. Ik weet niet wat het is maar zeer doet het wel dat voel ik dus wel. Met mijn ervaring qua zwangerschap en bevallingen enzo moet ik toch wel veel weten dacht ik zo maar dit heb ik nog niet meegemaakt. Ik zit ook tegen mijn eisprong aan dus dat kan het ook zijn alhoewel ik dat ook nog nooit heb gehad hoor.
ik heb ook altijd last van mijn boops ,als ik vlak voor de menstruatie zit ik wil je niet ontmoedigen hoor echt niet,maar geef ff aan ,dat het dit ook kan zijn ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent
tja, dat is het 'm nou juist. 1) ik zit niet voor net voor mijn ongesteldheid, dat duurt nog 2 weken als het goed is. 2) ik heb daar eerlijk gezegd nooit last van Maar het kan idd wel met het stoppen van de pil te maken hebben hoor. Of met de eisprong. Ik zie het wel, ik ben mijn eigen gek aan het maken denk ik zo hahahahaha groetjes
Ik kon mijn eisprong echt aan voelen komen en door middel van een inwendig onderzoek van de dokter goed kunnen plannen. Ik had ineens ontzettend buikpijnkrampen net ongi maar toch anders en veel vloeïng. vertrouwede het niet en dacht aan een ontsteking dus ben maar naar de dokter gegaan, die heeft toen inwendig onderzoek gedaan en vertelde me doodleuk dat er heel erg snel een eisprong op komst was en de pijn bij de eierstokken wegkwam die op spanning stonden. 2 dagen later was de pijn ineens geheel verdwenen en heb er nu geen last meer van, we hebben natuurlijk heel veel geklust die dagen, maar dat deden ze zowieso al samen. Nu sinds een week eerst zere tepels, een paar dagen geleden begonnen er zich dikke blauwe aderen te vormen over de gehele borsten en ook om te tepels, ze lijken groter en die kleine pukkeltjes zijn ook dik, het is net een maanlandschap nu Sinds 3 dagen stekende pijnen in beide borsten en een gevoel net alsof je er een trap tegenaan hebt gehad, een soort van spierpijn, ze zijn volgens mij groter en gespannen, dus ben benieuwd. Aangezien ik ook pas ben gestopt met de pil, 1x netjes ongi geweest is dit mijn eerste ronden. We zullen zien...
Ik ben 18 oktober met de pil gestopt. Dat verhaal van pijn in je borsten en tepels klinkt me bekend in de oren. Vooral de eerste maand, totdat ik voor het eerst een 'gewone' menstruatie kreeg, had ik enorme pijn. Af en toe kon ik ze er echt wel van afschroeven! Echt ook van die steken, en tepels die al pijn deden als je er naar keek....brrrr... En dan heb ik het nog niet eens over stemmingswisselingen, misselijkheid en extreme vermoeidheid, want dat kwam er dus ook nog bij. Inmiddels heb ik nergens meer last van, ik ben alleen nog wel behoorlijk moe. Je moet het gewoon uitzitten vrees ik... het gaat vanzelf over.