Hulp gevraagd: Vorig jaar augustus gestopt met de pil, daarna een hele tijd hele onregelmatige cyclussen gehad (hele lange of soms zelfs overgeslagen) Ondertussen regelmatig (tussen de 30 en 35 dagen) 1e cyclus dag was 6 juni en ben op cyclus dag 15 / 20 juni gaan testen Van boven naar onder: 20-06-2014 ochtend 21-06-2014 ochtend 22-06-2014 ochtend 23-06-2014 ochtend 23-06-2014 middag edit ik krijg de foto niet zichtbaar in het bericht... Zou mijn LH piek 22 juni zijn geweest? IRL zijn de testen iets duidelijker dan op de foto. Ben benieuwd wat jullie vinden?
Zal wel positief zijn maar de ene persoon heeft een hoger LH in de urine als de andere ! Zoals je bij mij kan zien is de teststreep stuk donkerder dan de controle streep,maar er zijn dames die dit NOOIT krijgen dus ja kzou mss nog blijven testen en om de dag goed klussen! Bij mij is het van de ene dag op de andere ale zelfs van smorgens amper 2e streepje en savonds echt deze knaller! Succes Mijn knaller was op CD 18
Ik heb nog testen genoeg, dus geen probleem om nog een paar te doen. Als ze alleen maar lichter worden de komende dagen zegt dat ook genoeg toch?
Idd als ze alleen maar lichter worden dan ist idd je LH piek reeds geweest!! Best om de dag klussen en niet elke dag hebben ze mij aangeraden!
Doe dat , heb ik ook gedaan en mijn werd de dag erna ook iets lichter maar blijven om de dag klussen!
Hallo dames, Willen jullie meekijken. Bovenste test kruidvat harsttikke positief onderste action daarvan testtreep minder duidelijk.... Wat denken jullie ervan? Ben benieuwd
ja best doortesten hoor tot hij echt lichter wordt! En als ge zo fel twijfelt zou ik volgende ronde die van Clear blue gebruiken die geeft 1-2 dagen duidelijke piek zeggen ze dus dan geen twijfel mogelijk met streepjes en turen
De streep blijft zichtbaar op de ovu testen... maar afgelopen zondag is nog steeds de donkerste (LH piek?) Toch wel vreemd dat de streep dan blijft?
Ja is raar dat die blijft bij mij helemaal weg en heb vorige week ei gehad ! Hier CD 25 en enige wat ik heb is zoals altijd pijnlijke borsten bij momenten! Enige verschil is dat ik daarnet zin had in een chocoladekoek en men maag nu niet goed is??? Afwachten tot volgende week of de RD komen of niet