Ik zat net lekker naar mn kindje te luisteren met de babysound en ik schuifel wat heen en weer met dat ding.... Nu hoorde ik links boven een hartje maar rechts onder ook!!!! Zou dat een echo zijn of kunnen het er 2 zijn?? Ze klonken vrijwel even sterk en mn vriend hoorde het ook!! Haha,heb toch wel even bibbertjes nu haha!! Het zou schrikken zijn maar wel leuk!! Wat denken jullie??? Liefs!!
Oewww spannend !! Verloskundige morgen even bellen en het ff uitleggen en dan kan ze even zeggen wat zij er van denkt!!
Ik ben echt dood nerveus gewoon haha! net weer geluisterd en weer 2. Het kan een echo zijn maar toch,je gaat denken he dan hehe... Morgen hebben we een 3D echo en dan geef ik het meteen ff door of ze even wil kijken of het er 1 of meer zijn haha!!!
Is het niet misschien gewoon dezelfde? Misschien kun je door het vruchtwater aan meerdere kanten het hartje horen.
Het zou kunnen maar ik schrok even omdat de ene links zat en de andere rechts en beide even sterk klonken. Daarbij zit 2-lingen ook nog eens bij mij in de familie!!! Morgen zullen we het weten rond 14.00uur omdat we dan een 3d echo krijgen. Ben wel bloed nerveus haha! Ook omdat ik soms ook denk dat ik aan 2 kanten volop beweging voel,of de kleine rekt zich graag lekker uit,of het zijn er echt 2. Ppfff wedden dat ik gewoon niet kan slapen vannacht haha
Ik stuiter zo echt van mn stoel af haha. Ben echt dood nerveus!!! Ik ga straks nog maar eens luisteren of ik er nu maar 1 of weer 2 hoor.... Gelukkig hoeven we morgen niet lang te wachten de hele dag ofzo. We hebben om 14.00uur de echo en dan weten we godzijdank meer. Als het echt zo blijkt te zijn zal ik toch even een traantje wegpinken en schrikken maar wel dolblij zijn!!! Maar als het er 1 is ben ik ook een heeeeele gelukkige aankomende mama Er zit iig een kidnje,dat is zeer zeker hahahaha
Heb je dan nog geen echo gehad? Het is meestal al vroeg te zien of het er 2 zijn. Ik wil de pret niet bederven, maar leken de hartslagen op elkaar of waren ze erg verschillend? Het is namelijk moeilijk om bij een 2ling de hartslagen te vinden/onderscheiden. Daarom krijg je bij een 2ling ook echo's.
volgens mij moeten ze dat dan al bij je eerste echo gezien hebben hoor... Zou natuurlijk wel hartstikke leuk zijn in een keer 2! Veel plezier op je echo morgen xxx Marijke
Hoi 18 weken is echt niet te vroeg om te zien of het er twee zijn hoor! wij kwamen er zelf al met 6 weken achter dat het een tweeling zou zijn.. maar het zou ook evt. je eigen hartslag kunnen zijn, suc6!
Ze waren wel wat anders van elkaar maar even snel enzo. Ik ga nergens vanuit hoor,ben met 1 kindje even gelukkig als met 2 want ik vind het al een geschenk dat we 1 kind krijgen Het was gewoon verbazing zeg maar Morgen zullen we het weten,maar het zal gene teleurstelling zijn hoor als het er 1 is,ben even gelukkig met 1 kindje als met 2
Hehe ik zal wel moeten De ergste zenuwen zijn wel weg nu gelukkig. Ik heb me voorgenomen nergens van uit te gaan en we zien het morgen wel!!!
Whaaaaa Denise, wat spannend, ik kan me voorstellen dat je er hyper van word. Ik zit morgen om 3 uur voor de pc hahaha! Succes meis!
Het kan ook je eigen hartslag zijn die hoor je ook onder in je buik . maar het is wel spannend laat morgen snel wat horen succes .
haaia denise... 't zou kunnen, maar ik was bij de verloskundige,...en die ging ook eerst ff zoeken, en die hoorde boven het hartje.. snel.. maar ietje zachter alsof ze verstopt zat... en toen ging ze helemaal onderin mn buik en daar was het wat harder.. dus ik huh... hoe kan ze boven en beneden zitten... zegt ze.. ooh die bovenste is de navelstreng... daar hoor je het hartje ook heel goed door.. dus misschien is het de navelstreng wel spannend.. gr. sarah