Dag dames Ik heb deze maand een aantal keer teunisbloem olie genomen. Maar iets van 3 of 4 keer omdat ik toen het idee had dat mijn eisprong eraan kwam en ik ergens gelezen heb dat je dan moet stoppen. Ik ben al sinds september van de pil en heb een regelmatige cycles 28-29 dagen, alleen ik verlies weinig bloed en hoopte dat dit misschien zou helpen. Nu ben ik 4 dagen overtijd en heb ik al twee keer negatief getest. Ik weet dat er vrouwen zijn die teunisbloemolie gebruiken om hun cycles korter of regelmatiger te maken. Maar zou het ook kunnen dat ik mijn cycles er juist langer mee gemaakt heb? In dat geval probeer ik het volgende maand zeker niet weer. Heeft iemand hier ervaring mee? Vast bedankt!
Ik slikte tarwekiemolie capsulles van de kruidvat om mijn cyclus korter én regelmatiger te krijgen. Bij sommige vrouwen werkt dit en bij anderen de teunisbloemolie. Je kunt het gewoon doorslikken tot je zwanger bent. Dan pas hoef je te stoppen. Het zal weinig tot geen effect hebben op je menstruatie hoor, daar is het te "licht" voor.