wie heeft er nog meer een uhp en een ots van bjz? groetjes michelle *Edit moderator: topic verplaatst*
Ja ik, een stuk of 12! Misschien kan je iets duidelijker zijn? Geen flauw idee waar je het over hebt.
hoi nikki83 ja klopt hellemaal ik bedoel idd een uithuisplaatsing en een ondertoezichtstelling. groetjes michelle
Ja, leg eens uit hoe je het bedoelt? Heb je zelf kids die ots hebben, of was dat bij jou/broers/zussen zelf het geval. Of neem je kinderen in huis die ots krijgen en een crisisplaats moeten hebben?
Snap je ook niet helemaal, heb je kinderen die uit huis zijn geplaatst of onder toezicht zijn gesteld? Of ben je dat zelf? Misschien kan je dat wat meer toelichten, dan kunnen wij kijken of we je kunnen helpen/je vragen kunnen beantwoorden
Krijg zo het vermoeden dat de persoon aan het zieken is of intressant wil doen. 1-9 aangemeld en 2 berichten op t forum, alletwee in dit topic.
Hmm, dan kan dit topic ook wel op slot neem ik aan... Als ze er toch niet meer komt en verder niet actief is...? Zal wel even melding maken
mm ja, vind ik ook. TS, als je verder wilt kletsen hier mag je een melding maken. dan word hij weer heropend.