Als we op vakantie zijn willen we in het noorden een dagje shoppen. Maar kan dat beter in Assen of in Emmen? Of andere tips in die omgeving?
Ik vond emmen altijd fijn maar dat is 7 jaar geleden. Nu is dat iets ye ver rijden. Assen was nooit mijn ding..
Emmen heeft een heel groot overdekt winkelcentrum ideaal bij regen. Assen en Groningen ben ik nog nooit geweest.
Groningen is het mooist, maar Emmen kan er ook mee door vind ik. Je kunt ook naar Zwolle, is ook mooi
Met mooi weer is Emmen leuk met kinderen door het nieuwe stadsplein waar ze in de fonteinen kunnen spelen en met regen kun je overdekt winkelen.
Ik woon in Assen en slaag hier nooit. Zou Assen ook nooit adviseren als winkelstad, want dat is het gewoon niet. Emmen vind ik niet heel bijzonder, dan zou ik eerder voor Groningen gaan. Vrij groot, veel winkels, gezellige terrasjes en lekker eten
Emmen vind ik redelijk leuk. Groningen vind ik de laatste tijd niet zo denderend, maar dat komt misschien omdat ik daar te vaak kom. Ik denk wel dat Groningen leuker is dan Emmen.
Hier hetzelfde. Werk zelf in stad Groningen, dus heb het er wel gezien, maar als je er nog nooit geweest bent zeker even naar Groningen gaan. Folkingestraat zeker niet overslaan.
Ja vreselijk he.... Het is wel de laatste paar jaar zo saai geworden. Eerder was het wel een leuk stadje.
Ja klopt. Maar zoveel leegstand. En de parkeerkosten zijn belachelijk voor een stad van dit kaliber. De blauwe as vind ik ook zonde. We zijn toch Amsterdam niet de gemeente heeft een beetje grootheidswaanzin. Ben overigens wel blij met de action
Absoluut! Die is lekker groot! En de nieuwe big bazar, alleen weer jammer dat die niet in het centrum zit. Precies wat je zegt: zoveel leegstand. Big bazar had prima ergens in het centrum gekund.
Ik ben ook een Assense. Centrum van Assen is nu echt een verschrikking. Geen leuke winkelstad. Kom er ook nauwelijks meer. Als ik er kom, ben ik er snel weer weg. Geen aanrader dus voor een dagje shoppen. Ik zou dan eerder Groningen of Haren aanraden.