UI!!!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Sanjor, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Had gister quiche gegeten waar achteraf ui in bleek te zitten:x Me collega zei het pas achteraf en ik dacht er niet bij na:(

Hoelang duurd het voordat het uit me lichaam is?
    Lisa heeft zo veel buikpijn ervan:(
    Voel me echt zooo slecht nu:)

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Weet je zeker dat 't door de ui komt? In principe kan je gewoon alles eten wat je tijdens de zwangerschap ook hebt gegeten. Ik eet dus gewoon uien (bijna elke dag wel eigenlijk).

Wel vervelend dat ze zo'n buikpijn heeft zeg! Altijd zo zielig bij die kleintjes!

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik denk het wel... weet niet wat het anders kan zijn.. heb haar nu stil/in slaap gekregen door haar buikje te maseren..
    Als ik met haar wandel en haar rechtop hou dan stopte ze ook met huilen:(

Ik eet eigenlijk nooit ui.. Heb zelf ook slechte darmen;) ze reageerd ook als ik cola drink terwijl ik dat best veel dronk in de zwangerschap..

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Zou ook zeggen dat dat niet perse door de ui komt hoor. Die kleintjes hebben dat soms gewoon.

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb gevoelige darmen en mijn kind ook.
    Ui ging in het begin niet goed, heb dat toch wel een paar maanden laten staan. Prei ook. Knoflook ging wel goed.

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik begin nu wel te twijfelen of het de uit is..
    Als ik haar rechtop hou dan is ze stil en als ze op de bank ligt of in me armen krijst ze het uit.

Normaal als ze kramp heeft dan maakt het niet uit hoe ze ligt en is het met een kwartiertje over.. Nu is het al de halve middag:(

Zo moeilijk dat die kleintjes niet even kunnen zeggen wat er is he:p

7. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    als ik hier iets met rauwe ui eet heeft ie er ook gelijk last van. moet zeggen dat we allebei gevoelige darmen hebben. meestal als ik last heb, krijgt hij het ook

Deel Deze Pagina