ik hebbbbbb iemand in mijn familieeeee die veel ongevraagde dingen doet vooral met spullen , en ondanks dat ik er wat van heb gezegd dat dit echt niet hoeft en dat we geen spullen meer willen ze blijft er mee komen nu ook weer 2 zwangerschap broeken en 1 T-shirt tweedehands ( niets mis mee hoor tweedehands ) maar ze weet geen eens mijn maat kwa spijkerbroeken en tops. laatst twee zakken vol stinkende dingen , en huisraad waar ik niets mee kan en oude handdoeken enz enz hoofd zakelijk gaat het hier om wat moet ik hiermee ? al zeg ik er wat van niets helpt en aangezien ik onder de hormonen zit van de zwangerschap ben ik wat prikkelbaar en wil niet uitschieten of boos worden op haar , maar wil dit wel oplossen xxx
Als ze weer komt zeggen dat je wel eens betaald wil krijgen want die ritjes naar het milieupark verspillen ook benzine.
dat ga ik dan maar eens doen , heb al eens een volle zak direct terug gegeven zonder in te kijken maar het kwartje viel niet geloof ik ,, herhalen en herhalen dus maar en hahaha benzine kosten vragen ja hahaha bij die familie lid gaat het ene hoor in en het andere oor uit ,wat je ook doet ,, luisteren ???? nog nooit van gehoord ,iemands anders zijn of haar wensen ??? never van gehoord heb al fijntjes laten weten wat er gebeurt na de bevalling anders wordt de vloer overspoeld met visite zonder dat ik en of mijn man dat willen ongeacht wat er op het kaartje staat. of is die familie lid er elke dag ,, nou dan ga ik brullen geloof ik hahah
Ik zou iemand anders aan haar voorstellen om het te geven😁 zoals ik denk dat je die er vast wel blij mee zou kunnen maken, want ik kan het ECHT niet gebruiken. Met andere woorden ander slachtoffer zoeken..
Ik zou die spullen in de auto zetten en met die persoon direct naar een kringloop winkel rijden om het daar af te geven onder het mom van,die mensen kunnen het beter gebruiken dan ik dus rijd voortaan daar heen. misscien weet ze nl de weg niet naar een kringloopwinkel?
dat soort dingen beland hier vaak ongezien in de legerdesheils bak. schoonma heeft zo'n vriendin.....
Jeetje, ik vind dat wel erg vreemd zeg. Dat het niet tot die persoon doordringt (en wat je dan ook krijgt voor meuk...)... Gewoon de zak ongeopend weer teruggeven en dat blijven doen. Op het moment dat ze allemaal ongevraagd voor je deur staan na de bevalling, dan laat je de kraamzorg ze weer wegsturen. Zij heeft er geen problemen mee, want ze hoeft er toch geen vrienden mee te worden én ze is er voor jou
Haha alsof je het over m'n moeder hebt! Ik heb het opgegeven en gooi alles bij de rest van de troep in de kelder.
Ik vind jullie toch best nog wel hard voor deze vrouw. Het zijn allemaal goede bedoelingen voor haar en zij zal denk ik ook echt denken dat ze iets goeds doet. Ik zou het een kleine moeite vinden om het aan te pakken en bedankt te zeggen en het vervolgens naar de Kringkoop te brengen.
Ik vind zelf het aannemen en wegdoen ook hard. Misschien is er wel iemand die ze er echt blij mee kan maken. (Als ze het even wast ) Ik zou nog even een poging doen tot praten. Dat ie niet lullig wil zijn maar dat je gewoon niks aan de spullen hebt. En dat ze vast beter tot z'n recht komen bij iemand anders.
Ik ga er vanuit (en dat geeft TS ook wel een beetje aan) dat er al heel veel aan vooraf is gegaan. (netjes) Aangegeven dat je er geen belang bij hebt, etc. Op een gegeven moment houdt het wel op natuurlijk! Dan heb je gewoon een plaat voor je kop. Als ik dan ook lees dat het gewoon rommel is, dan vraag ik me echt af waar die mevrouw mee bezig is...?
al 6 jaar doet ze dit , dus het is niet zomaar dames en het is een schat van een mens en wil dus niet uit vliegen naar haar alleen maar vanwege mijn hormonen wil dit goed en netjes afronden Normaal kan ik er wel tegen maar nu even niet , dat is alles het is een vervelend trekje van haar die ze op andere op dwingt en nu ben ik de gerichte persoon die het over haar heen krijgt ,, ze brengt mij veel stress erdoor. volgende keer zal ik het nogmaals tegen haar zeggen en de dingen die ze mee neemt resoluut terug geven. xxx
Nou, voor mij is naar de kringloop rijden geen kleine moeite, de dichtstbijzijnde zit 20 km verderop. Voor een enkele keer zou ik dat ook wel doen, maar als het keer op keer gebeurt, zou ik toch eens kijken of ze zèlf niet meteen door kan rijden naar de kringloop... Ik ben niet van plan andermans rommel op te ruimen, ik heb zelf al genoeg, dank U wel...