Dames, Heeft hier iemand ervaring mee? Je kan op o.a. Pretty Mum zo'n starters setje bestellen https://www.prettymum.nl/baby+aan+je+borst/tepelverzorging/philips+avent+borstvoeding+starterset Zijn dit fijne spullen? En waar gebruik je de thermopads voor? Alvast bedankt!
Ik vind het erg duur voor een paar compressen! De pads gebruik je volgens mij als koeling bij stuwing en warmte bij bv harde plekken in je borsten. De tepelcreme, ik weet niet wat voor zalf dat is maar ik had testers pure lanoline van het ziekenhuis en mn kraamzorg, purelan geloof ik. En dat is wel duur, maar wie weet heb je het helemaal niet nodig?
Dat is duur. Bij kruidvat verkopen ze Natusanpads, die zijn heel fijn, ik gebruik ze voor dag en nacht. Die koudecompressen voor als je stuwing hebt koop je ook bij kruidvat, koop je er 4, zijn 4 ps. Kun je steeds wisselen tussen de voedingen terwijl de andere weer koud liggen te worden in de vriezer. Die strikjes zitten vaak in een zwangerdoos, heb je niet nodig. Tepelzalf kun je bepanthen voor gebruiken, zwangerdozen zitten er vol mee en ook in het ziekenhuis heb ik die gekregen. Vaak krijg je bij aankoop van een tube bij kruidvat een leuke nijntjeknuffel kado. Ipv warmtecompressen kun je warm gemaakte handdoeken/ washandjes gebruiken of een hete douche.