Welk voedingskussen? Lief Lifestyle of Doomoo?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Manuk, Jan 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manuk

Manuk Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    2,751
    62
    48
    Female
    Groningen
    Ik ben me aan het orienteren op voedingskussens.
    Mijn oog was eigenlijk gevallen op de lief lifestyle voedingskussen, ik vind m gewoon echt erg leuk!

Ik wil graag een kussen met die bolletjes, aangezien ik hier de meest positieve ervaringen over hoor.
    Maar is dat de voedingskussen met vlokkenvulling of parelvulling?

Daarnaast vind ik de doomoo buddy ook erg mooi!

Zijn er mensen met ervaring met deze voedingskussens en welke zou je aanraden?

Bedankt!

Manuk

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik vond bolletjes het prettigst...ik had er trouwens gewoon eentje van de Lidl.
    Maar ik heb het kussen eigenlijk vooral tijdens de zwangerschap gebruikt tijdens het slapen. Voor het voeden vond ik het nogal onhandig, en later leerde ik bij mijn opleiding ook dat voedingskussens erg vaak zorgen voor tepelpijn, omdat je in een minder natuurlijke houding voedt.
    Maar om te slapen? Heerlijk...vooral tijdens hete zomernachten (kun je haast niet voorstellen nu dat we die weer zullen krijgen).

3. Within

Within Niet meer actief

Ik heb die van de v&d (nijntje) en die is niet met bolletjes maar slaapt wel heerlijk ^^

4. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    Ik denk dat het voedingskussen van Lief met bolletjes is, het heet tenslotte parelvulling.

Ik vind ook bolletjes het fijnst!

5. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

Jun 29, 2012
    471
    6
    18
    Female
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Ik heb me vorige week voedingskussen van Woezel&Pip gehaald (die heb je ook in nijntje) voor €35 bij babydump. Dit is niet met bolletjes, maar echt gewoon kussenvulling zeg maar :p. Hoe die met voeden is kan ik niet zeggen, ik heb hem gehaald voor 's nachts in bed en slaap sindsdien een heel stuk beter :) En qua prijs ook nog goed te doen

6. Trotter

Trotter Actief lid

Oct 26, 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb die van domoo om te slapen, bevalt erg goed. Is alleen erg duur!

7. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

May 6, 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier de doomoo het kleine model, de kraamhulp zij tegen mij ik wil nooit meer een ander voedingskussen zien echt ideaal! Ben er zelf ook erg blij mee!

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik heb die van LIEF! Lifestyle
    Die is idd met parelvulling en is erg fijn vind ik

9. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Hier een van Prenatal. De grote versie.
    Om te voeden was hij inderdaad waardeloos maar de laatste maanden van de zwangerschap heb ik er heerlijk op geslapen.

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Tip: in de 50% bakken van Kruidvat liggen momenteel katoenen hoezen voor voedingskussens!

11. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

Aug 12, 2012
    1,638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb em van de prenatal, ook met bolletjes vulling. Ideaal ding, heb em al veel gebruikt. Zowel tijdens de zwangerschap als daarna.

Share This Page