goeie tip! ik ben zelf ook aan het orienteren op ideen voor kamer van onze dochter. blijf vogels/uilen erg leuk vinden
Wat erg mooi kan zijn is een echte tak ( wel ontdaan van schors en goed gedroogd) aan het plafon bevestigen, kun je uiltjes opmaken en aanhangen.dit had ik in mijn groep hangen van mijn BSO ( was op antroposofische basis gestoeld) elk seizoen hing er wat anders aan. Tis gedurfd maar zo puur.
Ik heb vorige week een behangboom besteld bij HERFTSTACTIE: behangboom | boompjebeestje daar hebben ze ook een losse tak en uiltjes van behang . misschien is dat jouw stijl
Super goed idee van marktplaats! Zag dat iemand ook losse uiltjes verkoopt en ook nog voor een leuk bedrag! Mijn man wil zelf de tak tekenen zegt hij net, en dan is het alleen nog even kijken naar de blaadjes!
voor blaadjes voor de tak kun je van die stukjes behang gebruiken van de bouwmarkt.. of bij de action daar heb je hobbyblokken met karton in verschillende patroontjes!
En als het kamertje straks klaar is en ik accessoires ga shoppen ga ik iets van onderstaande hangertjes bestellen bij Kiekies (forumlid hier) zij maakt deze zelf en je kan zelf de kleuren etc bepalen... Super leuk!
Leuk Jomy dat ga ik onthouden. Zijn erg leuk die hangertjes! Zonnestraal: Ook een leuke site! Wij zijn er bijna uit qua tak. Nu nog op zoek naar meer accessoires! Heb bij de Blokker een leuke deurstopper gekocht, wat ook gewoon als decoratie kan! Een blauwe uil. Hij was ook in beige! http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1100277
Die uil is echt leuk! Heb die zovaak in mijn handen gehad maar de volgende keer als ik er kom neem ik die echt mee!
Ja een lange muur... Als t beetje mee zit is het maandag behangen dus zal ik n foto posten ben zo benieuwd hoe t er straks uit ziet!! Hebben ook zooooo'n gaaf kamertje uitgezocht, al zeg ik t zelf haha...