Wie heeft er ervaring met deze doeken? Ze zijn er van 1.20 bij 1.20..... ( en vinden jullie 19,95 duur voor zo'n doek?) (ps dit is een voorbeeld foto niet mijn kindje)
Ik lees mee ben ook benieuwd. Heb er zelf nog geen ervaring mee, ben in verwachting van de eerste. Ik vind 20 euro wel duur voor 1 doek. Een set van 6 hydrofielen bij de Hema kost 7 euro...en die zijn 60*60
Het is hele lekkere soepele stof, die als je ze niet in de droger doet ook heerlijk zacht blijven. Ze blijven ook 'recht"..... En je kunt ze voor van alles gebruiken...afdrogen,spuugdoek,inbakeren,deken...
ze zijn er ook van jollein bol.com | Jollein - Hydrofiel Multidoek 115x115 cm - Star Boy | Baby bol.com | Jollein - Hydrofiel Multidoek 115x115 cm - Flower Girl | Baby die staan op mijn lijstje zijn 3 voor net iets meer dan de prijs van 1 aiden doek
Ik vind ze geweldig! Ik heb er 4 (waren op een site een poos terug in de aanbieding). Ze zijn heerlijk groot en ze zijn SUPE zacht! Ik heb ook hydrofielen van Jolein, maar die zijn lang niet zo zacht.. Ik vind ze hun geld dubbel en dwars waard!
Ik heb trouwens van vroeger (van toen ik baby was) nog een hydrofiel gevonden bij mijn ouders van Teddy. Die is vele malen dikker (nu nog) dan de hydofielen van de Hema...
Na alle positieve verhalen om deze site heb ik ook 2 aden en anais doeken gekocht. Ik kan niet wachten om ze te gebruiken wat voelen ze ZACHT!!! echt heel erg lekker. Ik denk dat er wel degelijk verschil zit met de doeken van Jolein.
Op de site van B.aby-dump staan ook van dit soort doeken uit de basiscollectie, 2 voor 20 euro. Ben benieuwd of die ook goed zijn of dat er veel verschil zit in kwaliteit met die van Aden en Anais.
Ik heb ook zo'n doek gekocht,maar wel nog niet gebruikt. Ze zijn inderdaad erg zacht en het feit dat ze zo groot zijn vind ik ook een voordeel. Wel heb ik voor 1 doek 12 betaald en geen 20. Moet er wel bij zeggen dat ik in belgie woon,misschien dat het daarom goedkoper is.
Ik heb ze net gekocht! 49,95 voor 4 stuks. Ik vind het idee om in te bakeren ook fijn. Een puckapiep is ook al snel net zo duur en daar groeien ze na 3 mndn uit. Ik heb ze gewassen en ze zijn inderdaad veel zachter! In gebruik weet ik nog niet hoe ze zijn.. Maar dat duurt niet lang meer!
ik heb ze ook. zowel 4 stuks van jj cole, als 4 van aden and anais. die van a&a blijven mooier en zachter. Ik vind ze ideaal, ik droog mijn kindje er nog steeds mee af. Hij is nu 2,5. als inbakerdoek heb ik het niet gebruikt.
Ik heb ze niet gebruikt, liggen hier ongebruikt in de kast, jongste is nu 7 mnd dus denk dat ze ongebruikt op mp gaan. Ze zijn wel erg mooi!
Ik gebruik ze al ruim anderhalf jaar, en ze zijn nog steeds superzacht en mooi. Heb de kleintjes al snel ingeruild. Ideaal!
Ik heb er 6 gekocht in mijn hormonale enthousiasme. Ik had het ook met 2 of 3 afgekund. Gebruikte ze vooral de eerste weken veel, idd voor vanalles vooral afdrogen. Ik heb spijt dat ik niet de bamboo versies heb gekocht die zijn pas ECHT zacht!