van het bed gevallen.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavanukkie, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanukkie

    mamavanukkie Fanatiek lid

    2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Gisteravond is onze kleine man van ons grote bed gevallen. hij lag netjes in het midden bij het hoofdeind. en hij lag op de grond bij het voeteneind :( gelukkig heeft ie niks,hij zette echt een flinke keel op, maar ik schrok me rot. echt binnen een paar seconden, ik lette heel even niet op :oops: . hij teigert en rolt nu ook echt de kamer door, hij heeft in een keer door dat ie zich kan verplaatsen. Ze worden zo snel groot...
     
  2. Yvonne02

    Yvonne02 Actief lid

    19 feb 2008
    332
    0
    0
    Dat is even schrikken! Ik hoop dat hij er niets aan over gehouden heeft!
     
  3. lizzie84

    lizzie84 Niet meer actief

    Hier gisteren ook, moest even snel naar het toillet, normaal gaat ze liggen spelen met een knuffel die ik haar gaf.

    Het voelde al niet goed, en ja hoor plof op de grond. Ik zag haar vallen.

    :oops:

    Na een dikke knuffel was het weer oke! Ik laat haar nooit meer alleen op bed.
     
  4. Lon enTijn

    Lon enTijn Fanatiek lid

    23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    is hier ook een keer gebeurd helaas...alleen heeft hij er een scheurtje in zijn sleutelbeentje aan over gehouden. :cry: hij heeft ruim een uur gehuild...was zo zielig. na twee dagen had hij er gelukkig al een stuk minder last van.
    hij kon ook ineens tijgeren. daarna heb ik hem nooit meer alleen op bed laten liggen.
     
  5. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.806
    32.714
    113
    Hier ook een keer gebeurd. Riep altijd heel hard dat mij dat nooit zou overkomen, nou wel dus! Ik lag er notabene naast, hij rolde er in een keer vanaf. Krijzen, maar was gelukkig na 20 sec weer over.
     

Deel Deze Pagina