Lynn gaat ook rond 23 uur in bad, ze krijgt wel eerst een deel van de voeding, en daarna nog 1/3. Ze slaapt de nacht nog echt niet door. rond 3.30 komt ze weer. We hoopten door dit ritme aan te brengen dat ze door zou gaan slapen maar helaas. Ik twijfel nu of we het wel zin heeft om het badje er zo laat in te houden. We maken haar nu wakker voor de laatste voeding maar eigenlijk zou ze het liefste doorslapen tot een uur of 1. Misschien is dit wel een betere oplossing. En haar dan een fles geven en toch 's morgens in bad doen.. Ik lees gewoon even mee. ben benieuwd hoe jullie het allemaal doen.. Groetjes, Mayke
Ik zou het nog even volhouden hoor mayke..ze is nog erg jong om al dat ritme zó duidelijk te ervaren..Bij ons heeft het uiteindelijk dus wel gewerkt..we deden eerst ook een deel voor en een deel na het badje.. Uiteindelijk verschoven van half elf naar tien uur, van tien uur naar half tien..dat een hele tijd volgehouden en toen eens half negen geprobeerd..en het werkte,. Tegenwoordig is 8 uur t badje en half negen de fles en dan kwart voro negen slapen..Ze herkent dat ritueel en slaapt er perfect op..ik zou t bij een tweede echt weer zo doen. Maar goed, alle kindjes verschillen natuurlijk
met luca toen ie zo klein was ook voor de laatste fles met papa mee onder de douche. en sliep er idd mee door. Nu gaat ie wanneer het uit komt.