Rozijntjes nog leuk voor kindjes van 2-3 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tupp, 9 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.772
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ons zoontje wordt volgende week 1. (hieperdepiep hoera) Hij gaat badeendjes trakteren met "ik ben me er 1dje" niet bijster origineel, maar bij onze gastouder nog niet vaak gedaan. Nu wilde ik er ook nog een doosje rozijntjes bij doen voor elk kind, omdat ik bij een traktatie wel iets te snoepen vind horen. Maar vinden de oudere peuters een doosje rozijntjes ook nog lekker? (Ik weet dat smaken per kind verschillen. Maar is het nog wat voor de "gemiddelde" peuter?)
    Vorige week kregen we een traktaie met spekjes en chocolade koekjes. Tja, dat vind ik dan wee jammer voor de jongere kindjes. Dus vanfaa dat ik aan rozijntjes denk, omdat dat al veel eerder kan.

2. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    mijn oudste is bijna 3 en is nog erg blij met een doosje rozijntjes hoor!

3. CinCinCin

CinCinCin Actief lid

27 jul 2011
    121
    0
    0
    Verzorgende IG
    Omgeving Utrecht
    Ook hier een 3-jarige die nog smult van rozijntjes :)

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.772
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Oké, dan kan ik morgen de traktaties afmaken. Ik ben zo blij dat ik nu eindelijk een kindje heb om traktaties voor te maken, haha. Ik begin simpel, maar heb al geweldige plannen voor de komende jaren. Als juf heb ik wel bepaalde ideeën. (Nu maar hopen dat zoonlief niet vanaf groep 5 ofzo gaat roepen dat hij liever een zakje chips geeft. Zo saai! Maar goed: 't Is zijn verjaardag.)

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier ook 1 van bijna 4 die rozijntjes ook lekker vindt. En met een badeendje zou ze ook blij zijn.

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ja hoor, hier is ze ook nog steeds blij met rozijntjes.

Ik heb sowieso een hekel aan snoep traktaties; chips, snoep, chocola. Ik snap dat ieder kind maar 1x per jaar jarig is, maar gemiddeld wordt er denk ik 1-2x per week ergens wel getrakteerd waar mijn dochter komt.
    Ik vind t persoonlijk echt niet leuk dat ze steeds zo wordt volgestopt met al dat snoepgoed. Thuis krijgt ze dat nooit zomaar.

Een kleinigheidje/speeltje vind ik véél leuker. Hebben vaak net zo veel lol aan en nog langer plezier van ook. En evt een wat gezondere traktatie (erbij).

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Hier ook een kindje dat nog steeds heel blij is met rozijntjes, in tegenstelling tot spekjes. ;) Badeendjes vindt ze ook erg leuk, maar die worden hier wel heel vaak gegeven (maar zij blijft ze leuk vinden, daar niet van ;)).

8. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ook hier is rozijntjes nog steeds erg lekker en je zou voor de grote bij de hema kunnen kijken, daar is een extra laagje mogelijk, toch weer net wat ander.ss

9. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ook hier zijn rozijntjes nog erg gewild. ik haal ze altijd bij de notenkraam op de markt, zijn extra lekker haha

10. Sensea

Sensea Niet meer actief

ja hoor, altijd feest hier (2 en half)

11. fafje

fafje Niet meer actief

ik heb yoghurt rozijntjes gegeven, van hema...zijn allemaal leuk gekleurd! en heerlijk! en een miniontbijtkoekje erbij..

12. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Een simpele traktatie en niet te groot. Ik vind het geweldig. Van mij hoeft het allemaal niet zo groot en veel. Leuk dat ze daarna nog met het eendje kunnen spelen. Ik zag bij Xenos leuke trouwens.

13. Bri

Bri Niet meer actief

Mijn zoon is 3,5 en zit op het kdv, dus heeft al héél wat verjaardagen meegemaakt.
    Hij wordt vrolijk van alles wat ingepakt zit, het uitpakken vindt hij gewoon leuk. Rozijntjes lust hij graag (al heeft hij liever een ijsje ;)). Verder zal hij er niet hevig van onder de indruk zijn, maar dat hoeft toch ook niet? Prima tractatie hoor!

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.772
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hij heeft vandaag getrakteerd en de kindjes waren er blij mee hoor! Het oudste kindje dat er vandaag was, was niet drie. De gastmoeder zelf was ook blij met haar badeend en een doosje chocolaatjes. ;)
    Zo, en nu kan ik me gaan richten op mijn eigen traktatie over twee weken. ;)

Deel Deze Pagina