Ervaringen gezocht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sassiekaa, 27 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Ik ben hierover al begonnen bij ovulatie en zwangerschapstesten maar dat is waarschijnlijk niet echt de juiste plek dus daarom zoek ik hier naar meer dames met deze ervaring:

Zondags een positieve ovulatietest. Woensdagochtend om 5 uur ochtend wakker geworden van hevige pijn. Dacht dat ik ongesteld werd zon soort gevoel. 2 dagen kon ik niet normaal lopen van de pijn. Hierna werd het minder maar het blijft gevoelig. Bijvoorbeeld ook als ik een beetje moet persen op het toilet.

Herkent iemand dit? En de vraag is natuurlijk gelijk: was je zwanger?? 😉😉

2. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Helemaal niemand ☹️

3. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Ik heb dit meerdere keren gehad, maar niet zwanger.
    1 keer was het zo erg dat ik gelijk het ziekenhuis gebeld had en mocht meteen langs komen. Toen zag ze met de echo dat er vocht rond mijn eierstok 'zweefde' dat bleek van een cyste die open gescheurd was te komen. Die cyste was de echo ervoor met onderzoeken gezien.
    Het heeft verder geen schade aangericht, maar doordat er vocht komt op plekken waar het niet hoort, kan het pijn doen.

Ik wil niet zeggen dat dit bij jou ook zo is hoor! Maar dit is mijn ervaring.

4. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Thanks. Nou heb dus pas nog een inwendige echo gehad ivm de mks en de gyn zei dat er niks te zien was. Dus daarom vind ik het zo vreemd die pijn. Overigens nog altijd zo en lage rugpijn. Alsof m'n lijf al een week m'n ongi aan het voorbereiden is pfff

5. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    In de ronde dat ik zwanger was, was het eerste dat ik merkte (+/-1week voor nod) dat mijn onderbuik gevoelig was bij een toiletbezoek (anders geen last). Ik duim!

Deel Deze Pagina