Hoe lang buiten blijven met dit weer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door megamuts, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Hoi Ik wil vanmiddag naar het dorp waar iets te doen is, nu is het weer wat koud maar in de kinderwagenbak gaat het wel. Maar nu is mijn vraag hoe lang kun je ongeveer buiten zijn met zo´n kleine?

2. yara06

yara06 Actief lid

10 mrt 2007
    119
    0
    0
    Lekker warm inpakken, misschien kruikje.
    Deze (sneeuw)lucht is harstikke goed voor de kids!

3. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Zolang hij lekker ingepakt en rustig is dan kan je wel
    even weg blijven hoor. Buitenlucht is goed voor
    je kleine mannetje.
    Veel plezier vanmiddag :D

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ja dacht ook dat als je je kindje goed inpakt misschien een kruikje erbij het geen kwaand kan om even weg te blijven..
    dit deed ik ook wel met 2 maand eerder zelfs al als ze warm ligen is het goed...

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij gaan vanmiddag ook lekker in het bos wandelen en ik denk eigenlijk nooit na hoe lang we weg zijn. Mocht ze honger krijgen, kan ik haar in haar deken wikkelen en heeft ze het ook warm en kan ik haar voeden (ik moet nog meer voor mezelf uitkijken ;)). Ik voel altijd wel even of ze nog goed op temperatuur is, dan maakt het volgens mij niet uit hoe lang je buiten bent.

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik ga ook heerlijk naar buiten hoor.
    Wat mijn zoontje alleen niet echt fijn vind als vol de wind in zijn kap van de wagen komt, maar dan kan ik altijd de regenhoes er nog over heen doen.
    Hij is vanzich zelf al lekker warm, dus daar maak ik me totaal geen zorgen om.
    Goed om de weerstand op te bouden denk ik dan maar

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Kijk uit met een kruik in de wagen hoor ! Als hij gaat rollen kan je zoontje hem niet wegduwen. En zou hij zich kunnen verbranden.
    Mutsje op, winterjasje aan en lekker 2 dekentjes. Ze liggen dan vaak warmer dan je denkt !

Ps even off topic maar een sneeuwlucht ? Hier is het heerlijk weer en schijnt de zon !

8. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    kruikje zou ik niet doen hoor, gewoon goed inpakken.

9. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    Ps even off topic maar een sneeuwlucht ? Hier is het heerlijk weer en schijnt de zon ![/quote]

ja hier ook en dan is die kruik echt waar niet nodig

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zat ook al te denken, sneeuwlucht? Hier ook lekker zonnig.

Ik doe Eva altijd in de kinderwagenbak met haar laken en deken en doe er een omslagdoek als extra deken onder en een muts op en sokken om haar handjes. Dan heeft ze het warm genoeg. Maar ze is ook nogal warmbloedig (heeft genoeg spek om haar warm te houden ;)).

Vandaag lekker in het bos gewandeld en in een cafeetje gevoed, waar ze voor het eerst al haar kleren heeft ondergepoept :( ;). Heb gelukkig altijd een schoon setje bij me.

11. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Nou we zijn lekker het dorp in geweest ging prima die kleine had het lekker warm alleen papa en mama hadden het koud!

Iedereen bedankt voor de reacties..

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.869
    113
    Maakt niet zoveel uit hoor, als ze lekker warm ingepakt zijn.
    Vandaag ook een flinke wandeling door het bos gemaakt (en alle blubber, leek wel een 4wd safari met dat wagentje), maar ze heeft heerlijk geslapen in haar warme voetenzak, jasje aan en mutje op.

Deel Deze Pagina